کد خبر: ۹۱۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۹۰

پربیننده‌ترین‌ سریال‌های رمضان معرفی شدند

 سریال‌های «پایتخت4» و «دردسرهای عظیم2» در نظرسجی مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا‌و‌سیما با نظرات مردمی، پربیننده‌ترین سریال‌های رمضانی شناخته شدند.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir) به نقل از روابط عمومی صدا‌و‌سیما، مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما در آخرین نظرسنجی خود از مردم تهران درباره سریال‌های ماه مبارک رمضان، میزان بیننده و رضایت مخاطبان را نسبت به سریال‌ها اعلام کرد. این نظرسنجی از 4200 نفر از مردم مناطق مختلف تهران به عمل آمده است که سریال‌های «پایتخت 4» از شبکه یک سیما و «دردسرهای عظیم2» از شبکه سه سیما، بیشترین میزان بیننده و رضایت را به خود اختصاص ‌داده‌اند.

نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که سریال «پایتخت4» سیروس مقدم با حدود 62 درصد بیننده، 84‌ درصد میزان رضایت را به همراه داشته ‌است و سریال‌ «دردسرهای عظیم 2» برزو نیک‌نژاد نیز با حدود 56 درصد بیننده با 82 درصد رضایت مخاطبان همراه بوده است.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود 60 درصد تماشاگران، سریال «پایتخت4» را هر شب به طور مستمر تماشا کرده‌اند و بیش از 50 درصد تماشاگران نیز بیننده هرشبی سریال «دردسرهای عظیم2» به طور مستمر بوده‌اند.

سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری که از شبکه دو سیما پخش می‌شود، نیز با 71 درصد میزان رضایت مخاطبان، در رتبه بعدی این نظرسنجی قرار گرفته است.