کد خبر: ۹۲۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۵۵

کری را باید محسن بنگر بخواند برانکو: 72 ساعت صبر کنید

کری را باید محسن بنگر بخواند
برانکو: 72 ساعت صبر کنید


برانکو ایوانکوویچ در پایان جلسه امروزش با مسوولان باشگاه درباره آخرین شرایط پرسپولیس و نقل و انتقالات این تیم صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو که این روزها دغدغه زیادی دارد تا تیمی شایسته را روانه لیگ پانزدهم کند در پایان جلسه امروز درباره آخرین شرایط پرسپولیس با خبرنگاران صحبت کرد.

درباره بازیکنان مورد نیاز و کمپ اردویی بحث کردیم

جلسه متداولی بود که همیشه داریم.در این نشست درباره لیست بازیکنان،کمپ خارج و کمپ جایگزین،آکادمی و هر آنچه درباره فوتبال هست صحبت کردیم.

ضرغام و لوکا ماریچ علاقمند به حضور در پرسپولیس هستند

این ها مذاکرات اولیه هستند. وقتی کارگزاران این بازیکنان به باشگاه آمده اند یعنی این بازیکنان علاقه دارند به پرسپولیس بیایند.طبعا حضور این بازیکنان گام بزرگی است و امیدوارم انجام شود. باید در نظر داشت که ما می توانیم تعداد محدودی بازیکن خارجی جذب کنیم. 2 غیر آسیایی و یک آسیایی را می توان جذب کرد.اومانیا هست و اگر ماریچ بیاید فقط می توانیم یک مهاجم بگیریم.

باز هم درباره اسرار باشگاه حرف نمیزنم

من نمی خواهم درباره موارد مالی خودم صحبت کنم چون جزو اسرار است.اجازه بدهید درباره اسرار حرف نزنم.

به دنبال مهاجم هستیم

طبعا این خیلی سخت است که بازیکن خط حمله واقعی را پیدا کرد.اگر هم چنین بازیکنی پیدا شود خیلی گران است.این بازیکنان خیلی کم پیدا می شوند.

میلاد محمدی و وحید امیری؟

می دانم من را درک می کنید که نمی شود درباره اسامی صحبت کرد. وقتی صحبتی درباره اسامی مطرح می شود یک دفعه شرایط از دست ما در می رود. فکر می کنم تا سه روز آینده همه چیز روشن شود.

به دنبال جذب رقیب مکانی هستیم

مکانی سه مسابقه محروم نیست. یک مسابقه است و دو بازی تعلیقی است. ما در حال بررسی حضور یک دروازه بان دیگر هستیم تا با مکانی و قدیمی پور رقابت کنند.

برانکو در پایان این گفت و گو به سمت هواداران رفت و با آنها عکس یادگاری گرفت. یکی از هواداران از او خواست که عدد 6 را در تصاویر نشان دهد اما برانکو گفت:بروید به بنگر بگویید 6 نشان بدهد!