کد خبر: ۹۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۸

عبادی‌پور: والیبالیست ها ربات نیستند!

قدرتی زن جوان تیم ملی بعد از انتقادات ریز و درشت برخی افراد نسبت به عملکرد تیم ملی گفت: واقعا ما توقع بیشتر از اینها را از برخی افراد داشتیم اما در کمال بی رحمی تمام زحمات تیم ملی را نادیده گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، باخت در بازی دومین مقابل لهستان و پاره شدن نوار پیروزی های تیم ملی والیبال ایران انتقاداتی از سوی برخی افراد را در پی داشت که بازیکنان و کادر فنی تیم ملی را زیر سوا برده بودند. یکی از بازیکنانی که در چند روز اخیر مورد انتقادات زیادی قرار گرفت میلاد عبادی پور بود، بازیکنی که تا چند هفته پیش عنوان بهترین اسپکر لیگ جهانی را در دست داشت و بار دریافت و حمله تیم را به دوش می کشید اما تنها یک شکست کافی بود تا او هم مورد حجمه انتقادات قرار بگیرد. او در گفت و گو با ورزش سه دلخوری خود را از این موضوع اعلام کرد:

توقع بیشتری داشتیم

در ابتدای لیگ جهانی همه به این موضوع اعتراف می کنند که ایران تیمی تازه وارد است و توقع بهترین نتیجه از او نیست اما به محض اینکه مسابقات شروع می شود با یک باخت بچه ها را نابود می کنند. این انتقادات ادامه دارد تا اینکه تیم چند برد می آورد و در آن زمان همه چیز عادی می شود اما حالا به لهستان باخیتم و این حرف ها باز پیش آمد. من اصلا دوست نداشتم در مورد این مسائل صحبت کنم و الان هم به نظر همه احترام می گذارم اما توقع داشتم کمی بیشتر هوای این بچه ها را داشته باشند و با یک باخت همه چیز را فراموش نکنند.

آیا ما بد بودیم ؟

اینکه ایران در چه گروه سختی قرار گرفته است را همه می دانند اما نتایجی که ما گرفتیم را کم می دانند. آیا ما بد بودیم ؟ حالا بازی دوم به لهستان را باختیم، به قهرمان جهان باختیم، این نتیجه بدی است ؟ باور کنید خیلی از تیم ها وقتی با لهستان یک برد یک باخت می کنند احساس موفقیت به آنها دست می دهد اما ما باید برای این نتیجه ابراز شرمندگی کنیم. شما ببینید آمریکا در لهستان چه نتیجه ای می گیرد، آن وقت همه متوجه زحمت بچه های ایران می شوند.

با یک شکست همه چیز را خراب نکنیم

متاسفانه بعضی از دوستان حافظه کوتان مدت شان فقط خوب کار می کند و فقط به لحظه توجه دارند. تیم کم زحمت کشید و بازی های بدی انجام داد ؟ ایران 5 برد پشت سر هم را کسب کرد و همه تیم ها را توانست شکست دهد حالا یک بازی هم باختیم. نباید با یک شکست همه چیز را خراب کنیم و بازیکنان را زیر سوال ببریم چون این موضوعات تاثیر منفی در روحیه بازیکنان دارد و ما دل مان به همین مردم خوش است.



والیبالیست ها ربات نیستند 

این اتفاق برای هر بازیکن یا تیمی می افتد که در یک بازی، یک تورنمنت و حتی یک سال روی فرم نباشد و بازیکنان ایرانی هم از این قاعده مستثنا نیستند. بچه ها در بازی مقابل لهستان فاجعه ظاهر نشدند بلکه زورشان به قهرمان جهان نرسید، این موضوع قابل سرزنش است ؟ برد مقابل روسیه در خاک خودشان، برد قاطع در دو بازی مقابل آمریکا و شکست لهستان اصلا اتفاق مهمی نبود ؟ حالا یک شکست باید تمام بازیکنان را نا امید کنند؟ راتسش ما هم دلخوریم ولی تعداد کسانی که نا مهربانی کردند به مراتب کمتر از هواداران واقعی است و ما همیشه دلم مان به همین مهربانانی خوش است که برای ورزش ایران سرمایه هستند.