کد خبر: ۹۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۹۳

پاسخ رئيس کميته استيناف به اظهارات رحيمي

  رئيس کميته استيناف فدراسيون فوتبال مشاجره داغي با مدير عامل راه آهن در مورد حکم اين کميته داشت.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، رئيس کميته استيناف فدراسيون فوتبال در پاسخ به اعتراضات عليرضا رحيمي، مدير عامل باشگاه راه آهن در مورد کسر 9 امتياز از اين تيم به خاطر استفاده از بازيکن غير مجاز گفت: تجديد نظر خواهي ويژه در مورد احکامي صادر مي‌شود که قطعيت حاصل کرده است. در مواردي که حکمي مورد تجديد نظر ويژه قرار نگرفته، قطعا درخواستي مطرح نبوده است. تأييد حکم تجديد نظر با موافقت رئيس فدراسيون و مرجع رسيدکي به آن کميته استيناف است. کميته استيناف نيز به درستي وارد اين قضيه شده و کسي به حکم صادر شده اعتراضي نکرده است.

صالحي که ميهمان تلفني برنامه تلويزيوني ورزش و مردم بود در مورد صدور کارت ITC بازيکنان گفت: کارت ITC زماني صادر مي‌شود که قرارداد تنظيم و ثبت شده است، بنابرين کارت ITC تقاضاي مجور بازي يک بازيکن از باشگاه قبلي اوست. در مورد موتومبو، بايد بگويم که در آخرين روزهاي نقل و انتقالات سال 93 مدارکي ارائه شده که اعتبار نداشته اشت. در واقع فدراسيون واليبال ترکيه اعلام کرده که بازيکن مورد نظر تا سال 2016 با تيم خود قرارداد دارد. ايميل‌هايي هم که در مورد درخواست صدور ITC موتوميو دريافت کرديم نشان مي‌دهد که اين بازيکن در پنجره نقل و انتقالات نمي‌تواند جذب شود.

صالحي در پايان خطاب به رحيمي، مدير عامل باشگاه راه آهن گفت: شما به عنوان مدير عامل باشگاه وظيفه داشتيد که صحت مدارم بازيکن مورد نظر خود را بررسي و استعلام کنيد. اگر شما مصلحت تيم خود را در نظر نگرفتيد، مسئوليت آن بر عهده خودتان است.

*تسنيم