کد خبر: ۹۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۵۱

محفل سرخابي ها در ماه عسل

 پانزدهمين روز از ماه مبارک رمضان، «ماه عسل» در نيمه ي اين ماه با موضوع سرطان و حضور سرخابي هاي فوتباليست پنجره ي خود را مقابل مشتاقان روزه دار گشود.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، شب گذشته در پانزدهمين روز از ماه مبارک رمضان، «ماه عسل» در نيمه ي اين ماه پنجره ي خود را مقابل مشتاقان روزه دار گشود.

بخش اول برنامه با يک مهمان اصلي و بدون همراه روايت شد.

فريدون متولد ١٣٧١پرستار و دانشجوي دکتري بود او در سن نه سالگي دچار بيماري سرطان مي شود و چندين سال پياپي براي درمان بيماري اش در بيمارستان هاي محک و کودکان بستري مي شود، حتي بيست روز به کما مي رود اما روزي عموي او پيراهن فريدون را به مشهد مي برد و شفاي او را از امام رضا (ع) مي گيرد.

فريدون معتقد بود سرطان پايان زندگي نيست و او با گرفتن اين بيماري قدر خيلي چيزها را بيشتر مي داند. فريدون اميد و توکل را رمز شکست بيماري اش مي داند .فريدون با يکي از هم تختي هايش بهم قول مي دهند که هر کدام از آنها اگر زنده ماندند در آينده پزشک شوند حالا فريدون هفت سال است که هيچ دارويي مصرف نمي کند و کاملا سالم است و در رشته پزشکي تحصيل مي کند.

پس از پخش پيام هاي بازرگاني چهار کودک مبتلا به سرطان بر روي صحنه «ماه عسل» قرار گرفتند کساني که با اميد در حال مبارزه با اين بيماري طاقت فرسا بودند و هرکدام آرزوهاي قشنگي براي آينده داشتند.

پس از پخش کليپي از حضور محمد عليزاده خواننده کشورمان در کنار کودکان سرطاني، شش فوتباليست کشورمان در قاب «ماه عسل» جاي گرفتند که البته حضورشان در اين برنامه براي مخاطب کمي عجيب و غيرمنتظره بود.

بهروز رهبري فر، خداداد عزيزي، نيما نکيسا، سيروس دين محمدي، رضا شاهوردي و محمد نوازي از بازيکن هاي فوتبال که همه با آنها خاطره ها دارند.

عليخاني در معرفي مهمان متذکر شد: از استقلال و پرسپوليس مهمان داريم.

اين افراد به همراه چند نفر از فوتباليست هاي قديمي کشورمان همچون مهدي مهدوي کيا، علي دايي، کريم باقري و ...براي کمک به کودکان سرطاني بازي مي کنند که پول حاصل از آن براي هزينه اين بيماران استفاده مي شود آنها تاکنون در اين راستا شش سفر به شهرهاي مختلف داشته اند، کار خود را سال گذشته از جزيره ي زيباي کيش آغاز کردند، آنها معتقد بودند با انجام اين کار حال خودشان خوب مي شود و خوشحالند که مي توانند قدم کوچکي در کمک به اين کودکان داشته باشند.

فريدون در پايان از فوتباليست هاي کشورمان خواست تا براي اسکان همراهان کودکان در بيمارستان دکتر قريب کمک کنند.

عليخاني پس از خروج از قاب کهکشاني گفت: گاهي اوقات براي اينکه قرار بگيريم ،فرار مي کنيم اما گاهي بايد به جاي فرار ايستاد و جنگيد، براي قرار اصلي و آرامش بايد بايستيم.
*باشگاه خبرنگاران