کد خبر: ۹۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۹۸

فراگیری سریع‌تر و آسان‌تر پیانو با "وان"

پیانو هوشمند وان با یک سوکت هدفون 3.5 میلیمتری داخلی همراهی می شود تا از ایجاد مزاحمت برای دیگران به واسطه تمرینات شما جلوگیری شود.
فراگیری پیانو هرگز ساده نیست. افزون بر این که باید هزینه های بالای کلاس یا مربی آموزشی خصوصی را بپردازید، نواختن پیانو به تمرین زیادی نیز نیاز دارد. اما پیانو هوشمند وان می تواند در نقش یک مربی خصوصی ظاهر شده و به کاهش هزینه های فراگیری این ساز دوست داشتنی کمک بسیاری کند.



به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، پیانو هوشمند وان گزینه ای نوآورانه و کاربردی است که ارائه روشی ساده و کارآمد برای فراگیری پیانو را هدف قرار داده است. پیانو وان در دو نسخه شامل "وان لایت" و "وان اسمارت پیانو" در دسترس است. وان لایت دارای صفحه کلید دیجیتال با 61 کلید است. وان اسمارت پیانو گزینه ای حرفه ای‌تر محسوب می شود و به 88 کلید مجهز شده است.



هر دو مدل می توانند با تبلت شما ارتباط برقرار کنند. با کمک اپلیکیشن اختصاصی این پیانو و روشن شدن کلیدها، وان امکان شناسایی موقعیت های درست انگشتان و نواختن آهنگ های مختلف به راحتی را فراهم می کند. در عین حال، مربی مجازی این پیانو شما را در درس های موسیقی ویدیویی هدایت می کند.



پیانو هوشمند وان با یک سوکت هدفون 3.5 میلیمتری داخلی همراهی می شود تا از ایجاد مزاحمت برای دیگران به واسطه تمرینات شما جلوگیری شود. بلندگوهای داخلی این پیانو نیز اجازه می دهند با اسپاتیفای، آی‌تونز یا یوتیوب ارتباط برقرار کرده و از آن به عنوان یک سیستم بلندگو استفاده کنید.

کیبورد وان لایت 199 دلار و وان اسمارت پیانو 799 دلار قیمت دارند.