کد خبر: ۹۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۰۱

جانشين سوشا مکاني از استقلال مي‌آيد!

 پرسپوليسي به دنبال اين هستند در هفته اول با توجه به اينکه سوشا مکاني را در اختيار ندارند دروازه بان مطمئني را به خدمت بگيرند.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، بعد از اينکه وحيد طالب لو با توجه به سابقه استقلالي اش از حضور در اين تيم انصراف داد و در ادامه نيز گزينه هاي ديگر نيز به توافقي با مسوولان پرسپوليس نرسيدند، مسوولان اين تيم به دنبال دروازه بان فصل گذشته استقلال رفتند تا براي حضور در دروازه تيم شان با او مذاکره کنند.

پرويز کريمي، دروازه بان فصل گذشته استقلال که چند فصلي است در جمع آبي پوشان خوزستاني حضور دارد از سوي مسوولان پرسپوليس به عنوان نزديک ترين گزينه براي حضور در اين تيم نام برده مي شود و بايد ديد مي تواند نظر برانکو را براي حضور در اين تيم جلب کند يا خير.

کريمي که دو فصلي است از شرايط آرماني دور مانده، عملکرد خيره کننده اي در فصل گذشته نداشته و روي بيشتر گل هاي دريافتي تيمش نيز مقصر اصلي شناخته شد. گلري که علاقه شديدي دارد خود را شبيه هيگوييتا، دروازه بان مشهور کلمبيايي کند.

کريمي در فصل گذشته 2005 دقيقه براي تيمش به ميدان رفت و 34 گل نيز دريافت کرد. او 7 بازي تيمش را بنا به دلايل مختلف از دست داد و قرار است در صورت توافق با پرسپوليس جانشين سوشا مکاني در اولين بازي پرسپوليس در فصل جديد با توجه به محروميت دروازه بان شماره يک سرخپوشان باشد.

در اين رابطه البته پرسپوليسي ها مذاکرات جدي اي نيز با دو گلر دسته اولي داشته اند که با توجه به تجربه پايين آنها براي حضور در ليگ برتر و تيمي مثل پرسپوليس نظر مثبت برانکو را جلب نکرده است. از رضا محمدي، گلر گذشته سپاهان و پرسپوليس و فصل قبل نفت مسجد سليمان نيز به عنوان ديگر گزينه سرخپوشان نام برده مي‌شود. محمدي در نيم فصل نيز با توجه به جدايي نيلسون، مورد توجه سرخپوشان قرار گرفته بود که موفق نشد رضايتنامه اش را از اين تيم دريافت کند.
*ورزش 3