کد خبر: ۹۲۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۷۲

فريب اين پيامک را نخوريد: "تورهاي ارزان با تخفيف ويژه ماه مبارک رمضان"

  رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان قم در خصوص تبليغ تورهاي ارزان قيمت داخلي و خارجي با تخفيف ويژه ماه مبارک رمضان توسط کلاهبرداران اينترنتي به شهروندان هشدار داد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، علي موالي گفت: بررسي‌هاي پليسي نشان داده عده‌اي سودجو با راه‌اندازي صفحات و سايت‌هاي جعلي در فضاي مجازي اقدام به تبليغ تورهاي ارزان قيمت داخلي و خارجي با تخفيف ويژه ماه مبارک رمضان مي‌کنند.

وي افزود: اين افراد با ارائه قيمت‌هاي بسيار پايين براي کلاهبرداري، افراد را ترغيب مي‌کنند تا از خدمات آنها استفاده کنند.

رئيس پليس فتاي استان قم گفت: فريب عکس‌هاي جعلي از تورها و محل‌هاي اقامت مسافران و استفاده از عناويني نظير تخفيف ويژه ماه رمضان را که شگرد اين سودجويان است را نخورند.

وي اظهار کرد: تحقيقات پليس در اين راستا نشان مي‌دهد مسافران پس از واريز وجه نقد به حساب اين افراد، ديگر نمي‌توانند با اين افراد ارتباطي برقرار کرده و آنها متواري مي‌شوند.

موالي تاکيد کرد: شهروندان، دقت لازم را در اين زمينه داشته باشند و فراموش نکنند که تورهايي با امکانات ويژه و با قيمت‌هاي بسيار پايين تنها مي‌تواند ترفند کلاهبرداران حرفه‌اي باشد.

باشگاه خبرنگاران