کد خبر: ۹۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۵

کمپین تجهیز کتابخانه‌های مدارس محروم بوشهر در وبسایت دونیت کلید خورد

پروژه تجهیز کتابخانه‌های مدارس محروم استان بوشهر در کل حدود 50 میلیون تومان هزینه در بر دارد که 35 میلیون تومان آن توسط دولت و خیرین جهت خرید تجهیزات و دکور کتابخانه‌ها تامین شده و 15 میلیون تومان باقی مانده جهت خرید کتاب از طریق کمپین راه اندازی شده در وبسایت دونیت، جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی وبسایت دونیت، معمولا ایرانیانی که ساکن نواحی جنوبی کشورمان نیستند، بوشهر را با گرما و نیروگاه هسته‌ای آن می‌شناسند. اما مسئله‌ای که کمتر به آن توجه شده، شرایط سخت و وضعیت نامساعد برخی دانش‌آموزان و امکانات محدود تعدادی از مدارس این نواحی است.

خیریه نیک گامان جمشید بر آن شد تا با راه اندازی کمپینی دوماهه (62 روز) در وبسایت دونیت، کمک های مردمی را جهت تجهیز کتابخانه‌ 8 مدرسه دخترانه و پسرانه مقاطع دبستان و دبیرستان شهرستان‌های استان بوشهر، جمع‌آوری کند. این مدارس در شهرستان‌های چغادک، هلیله، عالیشهر و بندر بوشهر واقع شده‌اند که مجموعا 2500 دانش‌آموز در سال تحصیلی آینده در آن‌ها به تحصیل خواهند پرداخت.

پروژه تجهیز کتابخانه این مدارس در کل حدود 50 میلیون تومان هزینه در بر دارد و تا کنون مبلغ 35 میلیون تومان آن توسط دولت و خیرین تامین شده که از آن برای خرید تجهیزات و دکور کتابخانه‌ها استفاده شده و 15 میلیون تومان باقی مانده جهت خرید کتاب پیش بینی شده است و انتظار می‌رود از طریق کمپین راه اندازی شده در وبسایت دونیت جمع‌آوری شود.

با میانگین قیمت 7500 تومان به ازای هر کتاب، انتظار می‌رود حدود 2000 کتاب نو و مفید برای دانش‌آموزان این مدارس تهیه شود. البته تنها راه کمک به این پروژه کمک مالی نخواهد بود و خیرین می توانند مستقیما با خرید و یا اهدای کتاب به این کتابخانه‌ها سهمی از این کار خیر داشته باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشارمت در این امر خبر به صفحه این کمپین در وبسایت دونیت به نشانی http://www.2nate.com/api/booshehrمراجعه کنند.

اخبار رسمی