کد خبر: ۹۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۰۱

بازي سه سر باخت پرسپوليسي‌ها برابر هدايتي!

  حرکت جديد حسين هدايتي مديران حاکم بر باشگاه پرسپوليس و مهم تر از آن مسئولان وزارت ورزش را در آچمز کامل قرار داده است.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، پس از آن که مزايده باشگاه پرسپوليس برگزار شد و وزارت ورزش به عنوان يکي از حاضران در هيئت واگذاري اهليت استيل آذين به مالکيت حسين هدايتي براي خريد باشگاه پرسپوليس را تاييد نکرد، عابربانک سرخ ها اعلام کرد ديگر کاري به فوتبال ندارد و پول هايش را صرف تهيه جهيزيه براي ازدواج جوانان مي کند!

از آن زمان تاکنون باشگاه پرسپوليس راه خود را رفت و هدايتي هم کاري به آن نداشت تا اين که فصل نقل و انتقالات با حواشي کم نظيري آغاز شد و با حضور ضعيف باشگاه پرسپوليس در آن تماشاگران اين تيم يک هفته کامل را در تجمع برابر ساختمان اين باشگاه به سر بردند.

ناتواني باشگاه پرسپوليس در جلب رضايت و خريد بازيکنان گران قيمت نگراني هواداران اين تيم را چند برابر کرد تا جايي که آنها دوباره دست به دامن هدايتي شدند و در صفحه اجتماعي او هزاران پيام درخواست براي کمک به پرسپوليس ارسال کردند.

پاسخ هدايتي به اين پيام ها يک مطلب کوتاه در صفحه شخصي مدافع تيم ملي عراق بود: اگر مايل به پيوستن به پرسپوليس هستيد من مبلغ مورد اختلاف شما با باشگاه پرسپوليس را پرداخت خواهم کرد.

همين پيام هدايتي در صفحه شخصي ضرغام اسماعيل مدافع چپ عراقي موجي از شادي را در ميان محافل هواداران پرسپوليس درپي داشت و فشاري بيش از گذشته را به مسئولان باشگاه وارد کرد.

عکس العمل اوليه مسئولان باشگاه به اين پيشنهاد چندان خوشايند نبود و مسئولان اين تيم اعلام کردند بهتر است کمک ها از طريق اسپانسر به باشگاه صورت گيرد و در نهايت مقرر شد اين پيشنهاد در جلسه هيئت مديره مورد بررسي قرار گيرد.

حالا پرسپوليس در برابر پيشنهاد هدايتي سه راه بيشتر پيش رو ندارد. اول اينکه پيشنهاد او براي تقبل مبلغ اختلافي درخواست ضرغام و پيشنهاد باشگاه را بپذيرد و با اين پذيرش مهر تاييدي بر اهليت هدايت پرسپوليس توسط هدايتي بزند و مخالفت مسئولان با واگذاري باشگاه به او را زير سوال ببرد.

دوم اينکه با پيشنهاد هدايتي مخالفت کنند و از خير جذب ضرغام اسماعيل به خاطر مبلغ بالاي درخواستي بگذرند که بدترين انتخاب ممکن است و خشم بيش از پيش هواداران را به دنبال خواهد داشت.

راه آخر در برابر مسئولان پرسپوليس اين است که براي حفظ وجهه خودشان در برابر هدايتي سر کيسه را شل کنند و شخصا مبلغ درخواستي ضرغام را پرداخت کنند تا هم جواب هواداران را بدهند هم دست رد به بخشش هدايتي بزنند.
*جام نيوز