کد خبر: ۹۲۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۹۴۸

تصاویر : حواشی دومین دیدار ایران و روسیه


تیم ملی روسیه با شکست سه بر یک ایران در آخرین دیدار دو تیم در لیگ جهانی نخستین پیروزی خود را به دست آورد تا در سطح A این رقابت‌ها باقی بماند.

تیم ملی والیبال ایران از هفته هشتم لیگ جهانی والیبال برای دومین بار میزبان روسیه بود. این دو تیم پیش از این سه بار در لیگ جهانی ۲۰۱۵ با هم دیدار کرده بودند. تیم ملی والیبال ایران هر سه بار روسیه را شکست داده بود.

ملی پوشان والیبال ایران در حالی به مصاف روسیه رفتند که از صعود به دور بعدی رقابت‌ها ناامید شده بودند. اما روسیه قعر نشین بعد از ۱۱ باخت متوالی انگیزه زیادی داشت تا یک پیروزی مقابل ایران بدست آورد و سهمیه حضور در سطح یک لیگ جهانی را از دست ندهد و به سطح دو سقوط نکند.

برخلاف بازی‌های قبل در این مسابقه سالن والیبال آزادی تهران پر نشد. حدود ۱۵ درصد از صندلی‌ها و سکوها خالی از تماشاگر بود. با این حال حمعیت حاضر در سالن از دو ساعت قبل از شروع مسابقه با نواختن شیپور و سر دادن شعار به حمایت از تیم ایران مشغول بودند.

تیم ملی والیبال ایران با لباس های سورمه‌ای و ترکیب سعید معروف، عادل غلامی، سید محمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور، ملاد عبادی پور، امیر غفور و مهدی مرندی بازی را آغاز کرد. در روسیه سفید پوش هم موزرسکی، ولویچ، ساوین، آنتیخین، سیوژلف، اوبموژف نیز برای روسیه به میدان رفتند.