کد خبر: ۹۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۹۵

دزدی برای ازدواج با دختر ثروتمند

 پلیس، پسر جوانی را که برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش دست به دزدی از بنگاه املاک زده بود بازداشت کرد. مردی که صاحب بنگاه معاملات املاک است چندی پیش به دادسرای ناحیه پنج تهران رفت و در شکایتی گفت: «پسری که مدتی برایم کار می‌کرد با سرقت ٤٠‌میلیون تومان پول پیش یکی از خانه‌های اجاره‌ای فرار کرده است».

بنابراین موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و تلاش‌ها برای دستگیری متهم آغاز شد. پسر جوان بعد از بازداشت در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به جرم خود گفت: «یک سال پیش از طریق آگهی روزنامه، مشغول به‌کار شدم. صاحب‌کارم مرد خوبی بود و زود به من اعتماد کرد و تمام حساب‌وکتاب بنگاه را به من سپرده بود. حتی کلید گاوصندوق هم دست من بود تا اینکه از چندماه پیش با دختری آشنا شدم و از همان لحظه اول به‌شدت به او علاقه‌مند شده و تصمیم گرفتم با وی ازدواج کنم».

متهم ادامه داد: «وقتی دوستی‌ام با این دختر شروع شد متوجه شدم او دختر ثروتمندی است. او در یک خانواده پولدار به دنیا آمده بود و همیشه در رفاه کامل بود، به‌همین‌دلیل برای به‌دست‌آوردن وی، مجبور بودم خودم را از لحاظ مالی هم‌سطح او کنم. خجالت می‌کشیدم به او بگویم وضع مالی خانواده‌ام خوب نیست. برای اینکه ادعای خود را ثابت کنم به خودروی مدل بالا نیاز داشتم و برای اینکه بتوانم از او خواستگاری کنم تصمیم به دزدی گرفتم».بنا به این گزارش سارق با قرار قانونی روانه زندان شد.

منبع: شرق