کد خبر: ۹۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۱۵

ملوان و دایی درگیر جزئیات

 سخنگوی هیات مدیره ملوان درباره قرارداد دایی با این تیم گفت: با او به توافق ضمنی دست یافته‌ایم اما هنوز درباره جزئیات قرارداد و درخواست‌های علی دایی به توافق نرسیده‌ایم.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، محمود آذرگون اظها‌ر کرد: بعد از چند جلسه که بهشتی، مالک جدید ملوان و الماسی، عضو هیات مدیره این تیم با دایی برگزار کردند به توافقات ضمنی رسیده‌اند اما بر سر جزئیات این قرارداد هنوز توافقی صورت نگرفته است.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: جزئیات قرارداد را نمی‌دانم اما دایی مواردی مانند میزان بودجه تیم در فصل آینده، لیست بازیکنانی که قراردادشان تمام شده و ... خواسته بود که هنوز نتوانسته‌ایم لیست آنها را برای او آماده کنیم.

سخنگوی هیات مدیره ملوان درباره آغاز تمرینات ملوان، گفت: تمرینات از چند هفته‌ پیش آغاز شده، ولی جدی نشده است. از پژمان نوری خواسته شد تا بازیکنان را به تمرین بیاورد و او هم به احترام ملوان این کار را انجام خواهد داد.

رییس تر‌بیت ‌بدنی ارتش درباره سهمیه ملوان از بازیکنان سرباز، خاطر‌ نشان کرد: از فصل گذشته چند بازیکن سرباز در تیم داریم، اما هنوز سهمیه این فصل مشخص نشده است.

وی همچنین درباره اظهار نظر شهبازی متقاضی مالکیت ملوان مبنی بر این که بعضی از مسئولان شهر انزلی و افراد دور و بر تیم، از این تیم به عنوان آسانسور استفاده می‌کنند، تاکید کرد: شهبازی چند جلسه با مدیران باشگاه برگزار کرد اما با توجه به شرایط موجود به این نتیجه‌ رسیدیم که بهشتی مالک تیم شود. حال چه معنی می‌دهد که می‌آید و سخنانی را مطرح می‌کند و به عده‌ای نیز تهمت می‌زند؟

آذرگون درباره سند مالکیت ملوان نیز گفت: هنوز مالکیت این تیم از نام محجوب خارج نشده است و تا انتهای این هفته‌ صورت خواهد گرفت. بعد از این بهشتی باید مدارکی را تهیه کند تا امتیاز ملوان به نام او سند بخورد.
*ایسنا