کد خبر: ۹۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۴

افشارزاده: منطقي نيست کرار پول بگيرد و در تمرينات شرکت کند

بهرام افشارزاده درباره درخواست باشگاه ختافه اسپانيا براي جذب بهنام برزاري اظهار داشت: به تازگي متوجه اين مسئله شده‌ام و به علي نظري جويباري گفته‌ام که پيگير موضوع باشد.

 برزاي بازيکن خوبي شده و بايد نظر کادر فني را در اين زمينه جويا شويمT ضمن اينکه بايد تيم خودمان را هم در نظر گرفته و سپس تصميم بگيريم.

وي در مورد اينکه باشگاه صباي قم با انتقال روزبه چشمي به استقلال مخالفت کرده است، گفت: با باشگاه صبا نامه‌نگاري‌ها صورت گرفته بود و نمي‌دانم بر اساس چه منطقي با انتقال چشمي مخالفت کرده‌اند. به حساب باشگاه صبا پول واريز کرده‌ايم تا اين بازيکن رضايت‌نامه‌اش را دريافت کند.

ظاهرا سيروس محجوب خواسته بود، باشگاه مانع جدايي اين بازيکن شود. مديرعامل استقلال در واکنش به اين مسئله گفت: محجوب براي نخستين و آخرين بار نيست که کار مي‌کند و بايد به تصميمات مديران قبلي صبا احترام بگذارد. سعي خواهيم کرد که با تفاهم اين موضوع را حل کنيم.

افشارزاده در خصوص اينکه علي نظري جويباري گفته که در صورت پرداخت پول به کرار جاسم، اين بازيکن در تمرينات شرکت خواهد کرد، افزود: اين صحبت درست نيست که کرار بخواهد پول بگيرد و سپس در تمرين شرکت کند. نظري‌جويباري هم اين مسئله را مي‌داند و بايد صحبت‌ها منطقي باشد.

وي خاطرنشان کرد: سال گذشته در قبال کرار انتقادات زيادي به ما وارد کردند و همه آنها را به جان خريديم و از کرار حمايت‌هاي معنوي زيادي کرديم. کرار بايد در تمرينات شرکت کند و منطقي نيست که در تمرينات شرکت نکند.

مديرعامل استقلال در پاسخ به اين سوال که وضعيت اسپانسر چه زماني مشخص خواهد شد، عنوان کرد: شنبه يا يک‌شنبه هفته آينده اسپانسر را مشخص خواهيم کرد.

*تسنيم