کد خبر: ۹۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۵۹

مجموع رقم قراردادهاي بازيکنان ايراني در ليگ قطر چقدر است؟

 مجموع دستمزد شش بازيکن ايراني شاغل در ليگ قطر شامل اشکان دژاگه ، مجتبي جباري ، پژمان منتظري ، آندرانيک تيموريان ، مهرداد پولادي و محمدنوري نزديک به 390 ميليارد ريال است.

  به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، دژاگه با قرارداد 24 ميليارد و 950 ميليون تومان گرانترين بازيکن ايراني شاغل در ليگ قطر است و پس از آن مجتبي جباري با حدود 4 ميليارد تومان ، پژمان منتظري با 4 ميليارد تومان ، آندو تيموريان با حدود 3 ميليارد و900 ميليون تومان ، محمد نوري با يک ميليارد و 600 ميليون تومان و مهرداد پولادي با يک ميليارد تومان قرار دارند.

در صورتي که هريک از اين بازيکنان در ايران بازي مي کردند بالاي 2ميليارد تومان نمي گرفتند ولي درليگ قطر دستمزدهايي به مراتب سنگين تر مي گيرند.

به عنوان مثال آندرانيک تيموريان که در رده سوم قرار دارد درايران نهايتا توانست 2 ميليارد تومان قرار داد ببندد که ماليات سنگيني نيز پرداخت کرد ولي حالا او با قراردادي به مبلغ يک ميليون و 200 هزار دلار به تيم ام صلال رفته است که با احتساب قيمت 3244 هزار توماني دلار ، آندو رقمي نزديک به 3 ميليارد و 900 ميليون تومان حقوق مي گيرد.

اشکان دژاگه که بايد از او به عنوان گرانترين بازيکن تاريخ فوتبال ايران نام برد بازيکني است که قطري ها به خاطر وي 5 ميليون پوند پول دادند تا او قيد بازي در انگليس را بزند و به حوزه خليج فارس بيايد .

پس از اين انتقال مدير برنامه هاي دژاگه مدام در مقابل انتقادها مي گفت که هيچ کس نمي داند چه قراردادي براي اشکان بسته ايم.

محمد نوري نيز با قراردادي نزديک به 500 هزاردلار به المسيمير ملحق شده و پولادي نيز با قرارداد ي به ارزش 300 هزار دلار در تيم دسته دومي الشحانيه بازي مي کند.

مجموع قرارداد مجتبي جباري و پژمان منتظري نيز 8 ميليارد تومان است که اين دو بازيکن نيز جزو گران قيمت ترين بازيکنان ايراني هستند.

جباري نيز در تيم الاهلي در سال اول قراردادش رقمي به مراتب پايين تر مي گرفت اما با عملکرد خوب رقمش را بالاتر برد .

پيشنهاد الاهلي به پژمان منتظري نيز آن قدر خوب بود که وي تيم ام صلال را ترک کرد و به اين تيم پيوست .

بازيکنان ايراني علاوه بر دستمزد ، امکاناتي همچون خانه ، ماشين مدل بالا ، پاداش برد ، پاداش گلزني و پاس گل نيز در قرارداد خود دارند .

*ايرنا