کد خبر: ۹۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۷۵

نتانياهو: پرچمهاي اسرائيل و آمريکا سوزانده مي‌شود اما در وين مذاکرات ادامه دارد

 نخست‌وزير رژيم صهيونيستي با اشاره به مراسم روز جهاني قدس گفت: «مردم در تهران پرچمهاي آمريکا و اسرائيل را آتش‌ مي‌زنند اما در وين قدرتهاي جهاني به دادن امتيازات به ايران ادامه مي‌دهند».

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، در حالي که مذاکرات هسته‌اي ايران و گروه ۱+۵ در وين همچنان ادامه دارد، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در ادامه عادت هميشگي خود، امروز يکشنبه بار ديگر درباره اين گفتگوها موضعگيري و انتقاد خود را از اين گفتگوها اعلام کرد.

به گزارش هاآرتص، بنيامين نتانياهو با اشاره به مراسم روز جهاني قدس در ايران گفت: «مردم در تهران پرچمهاي آمريکا و اسرائيل را آتش‌ مي‌زنند اما در وين قدرتهاي جهاني به دادن امتيازات به ايران ادامه مي‌دهند».

دلخوري و ناراحتي نخست‌وزير رژيم صهيونيستي درباره مراسم روز جهاني قدس در ايران و ديگر کشورها در حالي مطرح شده که، مردم در کشورهاي مختلف به ويژه کشورهاي اسلامي مانند هر سال با محکوم کردن جنايات صهيونيستها عليه فلسطينيان، در اين راهپيمايي شرکت کردند.

همراه با ديگر ملل مسلمان، مردم ايران اسلامي هم با حضور در خيابانها مراسم روز جهاني قدس را گرامي داشتند. در بخشي از مراسم برگزار شده در تهران و ديگر شهرها، پرچمهاي رژيم صهيونيستي و آمريکا به آتش کشيده شد تا انزجار مردم ايران از جنايات صورت گرفته عليه فلسطينيان نشان داده شود.

خشم و عصبانيت از برگزاري مراسم روز جهاني قدس تنها مختص به صهيونيستها نبوده است و يک مقام ارشد کنگره آمريکا هم به شدت از اين مراسم انتقاد کرد.

«اد رويس» رئيس کميته روابط خارجي مجلس نمايندگان آمريکا با اشاره به اين مراسم گفته بود که گرماي بالاي هوا در تهران هم مانع حضور مردم در مراسم روز قدس نشد.

*فارس