کد خبر: ۹۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۰۶

داعش پرندگان را بمب گذاري مي کند

  يک رسانه عراقي روز چهارشنبه تصاويري را منتشر کرد که نشان مي دهد گروه تروريستي داعش براي مقابله با نيروهاي عراقي حتي به پرندگان نيز رحم نکرده و از آنان به عنوان تله هاي انفجاري استفاده مي کند.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، پايگاه خبري المعلومه در گزارش خود، پرنده ها و طيوري را به نمايش گذاشته که بدن و بال هاي آنان بمب گذاري شده است.

اين رسانه اعلام نکرده که تصاوير را از چه منابعي دريافت کرده و هنوز نمي توان درباره صحت سند ياد شده اظهارنظر کرد اما داعش پيش از اين از حيواناتي مانند سگ و گربه به عنوان عامل بمب گذاري شده متحرک استفاده کرده بود.

در گزارش ياد شده به نقل از کارشناسان و صاحب نظران امنيتي گفته شده که داعش به دنبال شکست هاي سنگين اخير از نيروهاي عراقي، با بمباران، گلوله باران و موشک باران نيروهاي ارتش و مردمي (الحشد الشعبي) و مقاومت اسلامي و دادن تلفات بسيار، دست به اين اقدام براي مقابله زده است.

گروه تروريستي داعش پيش از اين نيز براي هدف قرار دادن غيرنظاميان و مقرهاي پليس در بغداد بارها از افراد رواني نيز استفاده کرده بود.

فرماندهان ميداني در جبهه هاي جنگ در الانبار روز چهارشنبه گفتند که داعش خانه ها، خيابانها و حتي بيابان هاي شهرهاي اين استان را بمب گذاري کرده است.

در عين حال جنگ در اطراف فلوجه و الرمادي همچنان ادامه دارد.
*ايرنا