کد خبر: ۹۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۲۲

تهران خنک می‌شود

  بارش متناوب باران گاهي با احتمال رعد و برق و وزش باد در استان‌هاي گيلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات مرکزي البرز در شرق گيلان و غرب و شرق مازندران با احتمال آبگرفتگي معابر عمومي پيش‌بيني مي‌شود.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، همچنين علاوه بر اين انتظار رگبار و رعد و برق و وزش باد شديد موقت به سبب رشد ابرهاي جوششي در اردبيل، خراسان شمالي، شمال سمنان، زنجان، جنوب آذربايجان شرقي، قزوين، شمال همدان، شمال مرکزي، قم، البرز و تهران وجود دارد.

از بعدازظهر امروز و طي روز دوشنبه با تقويت جريان‌هاي شمالي، بارش در سواحل درياي خزر، بويژه درسواحل مرکزي و شرقي، تشديد شده و درياي خزر مواج خواهد شد و گستره بارش‌هاي رگباري دامنه‌هاي جنوبي البرز را نيز فرا مي‌گيرد.

طي سه روز آينده در بخش‌هايي از شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد و گرد و خاک سبب کاهش ديد افقي و کيفيت هوا خواهد شد و در منطقه زابل در بعضي ساعات توفان گرد و خاک رخ خواهد داد.

آسمان تهران کمي ابري و در پاره‌اي نقاط غبار محلي را خواهد داشت همچنين در ساعات بعدازظهر احتمال افزايش ابر و رگبار و رعد و برق مورد انتظار است. بيشينه دما امروز تهران با 2 درجه کاهش نسبت به روز قبل به 34 درجه خواهد رسيد.

*باشگاه خبرنگاران