کد خبر: ۹۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۲۴

بازاریابی محتوا قلب تپنده کسب و کارهای پیشرو

تبلیغات سنتی و بازاریابی مرسوم اثرگذاری خود را بر مشتریان بالقوه از دست داده است. امروز شرکت های کوچک و بزرگ با چالش اثرگذاری بر مخاطب مواجه شده اند. چالشی که اثر خود را مستقیما بر روی سود و زیان آنها می گذارد.


به نقل از روابط عمومی شرکت کارمـــا، دوره مبانی بازاریابی محتوا با هدف شناساندن مزیت های بازاریابی محتوا و راهکارهای پیاده سازی آن در کسب و کارهای ایرانی، از روز چهارشنبه 21 مردادماه به مدت 16 ساعت در دو روز متوالی برگزار می‌شود. پس از طی این دوره گواهی حضور به دانش پژوهان اعطا خواهد شد.

برای هر فردی پیش آمده که زمان پخش آگهی‌های تبلیغاتی، کانال تلویزیون را عوض کرده، بی تفاوت از کنار تبلیغات روزنامه رد شده و چشمان خود را از میان انبوه بنرهای اینترنتی به سمت اندک اطلاعاتی که برایش جذاب بوده هدایت کرده باشد.

حقیقت این است که تبلیغات سنتی و بازاریابی مرسوم اثرگذاری خود را بر مشتریان بالقوه از دست داده است. امروز شرکت های کوچک و بزرگ با چالش اثرگذاری بر مخاطب مواجه شده اند. چالشی که اثر خود را مستقیما بر روی سود و زیان آنها می گذارد. اینجاست که بازاریابی محتوا (Content Marketing) وارد صحنه می شود و توجه کسب کارها را به خود جلب می کند. شاید ترکیب بازاریابی محتوا به چشم و گوش خیلی‌ها ناآشنا باشد. عمر این شاخه بازاریابی در دنیا کمتر از ده سال است. اما جالب است که در همین مدت کم به سرعت خودش را در دل کسب و کارهای کوچک و بزرگ دنیا جا کرده؛ اگرچه هنوز کمتر کسب و کار ایرانی وجود دارد که این موتور قدرتمند را درون خود روشن کرده باشد. بازاریابی محتوا رفته رفته قلب فعالیت های بازاریابی کسب و کارهای پیشرو شده است. به طوری که ست گادین(Seth Godin) نظریه پرداز و متفکر حوزه بازاریابی، بازاریابی محتوا را تنها چیزی می داند که از بازاریابی مانده است.

بازاریابی محتوا قلب تپنده کسب و کارهای پیشرو


لذا شرکت کارمـــا در دوره مبانی بازاریابی محتوا، پایه های اساسی بازاریابی محتوا و نحوه بکارگیری آن در سازمان و کسب و کار تشریح می‌کند.

در طول این دوره مفاهیم اساسی بازاریابی محتوا به بحث گذاشته می شود. این مفاهیم عبارت اند از:

· چیستی و چرایی بازاریابی محتوا

· توسعه مدل کسب و کار(Business Model) بر مبنای بازاریابی محتوا

· تحلیل چرخه زندگی مشتریان و پرسونای مخاطب(Audience Persona)

· مبانی داستانگویی(StoryTelling) در بازاریابی محتوا

· مدیریت موثر فرآیند تولید، توزیع و اندازه گیری محتوا

· پیاده سازی استراتژی محتوا در قالب تقویم سردبیری(Editorial Calendar)

این دوره به شرکت کنندگان دیدی تازه نسبت به مفهوم بازاریابی برای مخاطبان امروز می بخشد و می آموزد چگونه داستان کسب و کار خود را برای مخاطبانشان بگویند تا با مجموعه و محصولش درگیر شوند. پس از این دوره می توانند با امکانات موجود خود یک استراتژی موثر را برای بازاریابی کسب و کار و سازمان خود تدوین کنند و با اجرا کردن آن یک مزیت رقابتی قوی را برای خود ایجاد کنند. در صورتی که مایل به شرکت در این دوره هستید، برای ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 88798255 تماس بگیرید یا به وب سایتwww.karma-co.com مراجعه کنید.

اخبار رسمی