کد خبر: ۹۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۳۵

لیست پرسپولیس بسته شد!

 سرمربی پرسپولیس تیمش را با ۲۵ بازیکن تکمیل کرد و در لیست بزرگسالان این تیم یک جای خالی باقی گذاشت.
 
 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، برانکو ایوانکوویچ تیمش را با ۱۷ بازیکن بزرگسال و هشت بازیکن زیر ۲۳ سال و سهمیه امید برای لیگ پانزدهم تکمیل کرد و یک جای خالی در لیست نفرات بزرگسال این تیم باقی گذاشت، تا در صورت نیاز اقدام به جذب بازیکن کند.

لیست نفرات بزرگسال پرسپولیس را این بازیکنان تشکیل می‌دهند: سوشا مکانی، ایمان صادقی (درواز‌ه‌بان‌‌ها)، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، مایکل اومانیا، لوکا ماریچ (مدافعان میانی) رامین رضاییان، بابک حاتمی و محمد انصاری (مدافعان کنار) مهرداد کفشگری، رضا خالقی‌فر، امید عالیشاه، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا (هافبک‌‌ها)، هادی نوروزی و مهدی طارمی (مهاجمان)

پرسپولیس همچنین مرتضی قدیمی‌پور (دروازه‌بان) وحید حیدریه (دفاع کنار) احمد نورالهی، محمد رحمتی، میلاد کمندانی و احمد نورالهی (هافبک‌‌ها) و علی علیپور و سیدعلی فاطمی (مهاجم) را در لیست نفرات زیر ۲۳ سال و امید خود دارد.

مهلت نقل‌وانتقالات ساعت ۲۴ امشب (دوشنبه شب) به پایان می‌رسد و تیم پرسپولیس می‌تواند تا یک بازیکن بزرگسال به لیست خود اضافه کند. ضمن اینکه این تیم برای جذب بازیکن در رده جوانان و امید نیز در لیست خود جا دارد.
*تسنیم