کد خبر: ۹۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۹

آزادی نوزاد 3 ماهه از آدم رباها در مشهد

پایگاه خبری تیک-فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: زن جوانی که نوزاد سه ماهه ای را از مقابل منزل مسکونی در منطقه الهیه مشهد ربوده بود بامداد امروز با تلاش پلیس دستگیر شد.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز دوشنبه به نقل از سردار سرتیپ دوم بهمن امیری مقدم گزارش داد: در پی تماس زن جوانی با مرکز فوریتهای پلیس و اعلام ربایش نوزاد سه ماهه اش از مقابل منزل مسکونی مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مادر نوزاد در تحقیقات عنوان کرد زمانی که مشغول بازکردن در منزل خود بوده نوزاد ش در لحظه کوتاهی مفقود شد.

او گفت: پلیس با همکاری یک راننده تاکسی تلفنی متهم را که یک زن 29 ساله و معتاد به مواد مخدر بود شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کرد و نوزاد را ساعت دو بامداد دوشنبه پنجم مردادماه به سلامت به آغوش خانواده اش باز گرداند.

همچنین رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگری عاملان کلاهبردای پنج میلیارد ریالی از 20 شهروند با ترفند پیش فروش دستگاههای تولید فیلتر در مشهد خبر داد.

سرهنگ حسین بیدمشکی در این خصوص گفت: این افراد با مراجعه به شرکتی در مشهد و پرداخت مبالغ 20 تا 450 میلیون ریال به عنوان بیعانه بعد از مراجعه به شرکت فوق متوجه تعطیلی آن شدند و در بررسیها مشخص شد که این شرکت به ثبت نرسیده و هویت فردی که خودش را مدیر شرکت معرفی کرده جعلی می باشد.

وی افزود: ماموران انتظامی متهمین را که دو مرد و زن هستند شناسایی و آنان را دستگیر کردند و آنان تاکنون به 20 فقره کلاهبرداری به ارزش پنج میلیارد ریال اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی مشهد نیز از تلاشی دو باند سرقتهای شبانه در غرب این شهر خبر داد.

سرهنگ حجت نیک مرام گفت: سارقان که جوانهای 21 و 22 و 24 ساله هستند در قالب دو باند سرقت با موتورسیکلت گوشیهای تلفن همراه شهروندان را به سرقت می بردند و نیز به منازل مسکونی دستبرد می زدند.