کد خبر: ۹۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۸۵

اطلاعیه شورای تامین اردبیل درباره قتل پزشک: مقتول برای امری خصوصی وارد منزل قاتل شده بود

شورای تامین استان اردبیل طی اطلاعیه ای از رسیدگی به جزییات حادثه قتل اصغر پیرزاده پزشک اردبیلی توسط مسوولان قضایی و انتظامی این استان به صورت ویژه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تیک،ا از روابط عمومی استانداری اردبیل، شورای تامین با ابراز تاسف از حادثه ناگوار قتل دکتر اصغر پیرزاده که فقدانش خسارتی بر جامعه پزشکی کشور محسوب می شود و تسلیت به خانواده ایشان به منظور تنویر افکار عمومی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

متاسفانه اطلاع رسانی های اولیه توسط برخی افراد، سایت های خبری و رسانه ها به علت شتابزدگی و گمانه زنی های شخصی و استناد به اطلاعات غیر موثق صحیح نبوده و موجب تشویش اذهان عمومی شده که با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

برخلاف آنچه که اعلام شده حادثه نه در بیمارستان، نه در منزل بیمار و نه در مطب خصوصی اتفاق نیفتاده است.

در وقوع حادثه هیچ رابطه حرفه ای – شغلی مربوط به امور پزشکی بین قاتل و مقتول مطرح نبوده است.

مراجعه دکتر پیرزاده به منزل قاتل برای امری خصوصی و شخصی انجام شده که منجر به درگیری و در نهایت قتل دکتر پیرزاده توسط قاتل به ضرب چاقو شده است.

مسوولان قضایی و انتظامی خارج از نوبت در حال بررسی و رسیدگی به جزییات موضوع هستند و تصمیمات مقتضی را اتخاذ خواهند کرد و بدین وسیله از اقدامات به موقع آنان به ویژه دادستان اردبیل در بازداشت قاتل و انجام تحقیقات دقیق و کشف حقایق قدردانی می شود.
منبع:ایرنا