کد خبر: ۹۵۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۸۰

مردي که فکر مي‌کند حضرت مسيح است+عکس


  مردي استراليايي ادعا کرد حضرت مسيح است و براي دومين‌بار ظهور کرده است.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir) به نقل از ديلي ميل، «برايان مارشال،» مرد 71 ساله استراليايي، ادعا مي‌کند شباهت چهره وي به نقش روي «کفن تورين» ثابت مي‌کند وي حضرت عيسي مسيح است که براي دومين‌بار ظهور کرده است.



اين فرد براي اثبات ادعاي خود ويدئوها و نوشته‌هاي عجيبي نيز درباره جراحات دست و پاهاي خود منتشر کرده است. وي ادعا مي‌کند اين جراحات بدليل به صليب‌ کشيده شدن وي ايجاد شده‌اند. مارشال ادعا مي‌کند واتيکان نيز هويت وي را تأييد مي‌کند.

اين مرد حتي نامه‌اي منتسب به «پاپ بنديکت شانزدهم» منتشر کرده است و ادعا مي‌کند پاپ وي را در اين نامه با عنوان «عيسي مسيح» خطاب کرده است. در اين نامه جعلي منتشر شده، پاپ بنديکت شباهت چهره مارشال را به تصوير روي «کفن مقدس تورين» تأييد مي‌کند.



اين مرد استراليايي همچنين مدعي شده است بنديکت شانزدهم قصد داشت مارس 2013(اسفند 1391) وي را به طور رسمي به عنوان مسيح معرفي کند اما «پاپ فرانسيس،» که مارشال وي را «ضد مسيحي» مي‌خواند، مانع از آن مي‌شود.

«کفن تورين» تکه‌اي از پارچه کتاني است که تصوير مردي با زخم‌هاي فراوان بر آن نقش بسته است. اين کفن در يکي از کليساهاي ايتاليا نگهداري مي‌شود. برخي از مسيحيان معتقدند اين پارچه، کفن عيسي مسيح بوده است.
*باشگاه خبرنگاران