کد خبر: ۹۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۱۲

افتتاح اولین فروشگاه گوشت دام عشایری در تهران

پایگاه خبری تیک-با حضور رییس سازمان امور عشایر کشور و مدیر امورعشایر استان تهران اولین فروشگاه عرضه مستقیم گوشت قرمز دام عشایری روز دوشنبه در تهران افتتاح شد.  
 
رییس سازمان امورعشایر کشور درحاشیه افتتاح این فروشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به منظور حمایت از تولیدات عشایری و از بین بردن واسطه در فروش محصولات عشایری، اولین فروشگاه عرضه مستقیم گوشت قرمز دام عشایر در تهران راه اندازی شد. 
 
کرمعلی قندالی افزود: تلاش می شود با همکاری اتحادیه تعاونی های عشایری کشور و استان ها، فروشگاه های عرضه مستقیم تولیدات عشایری در سطح کشور راه اندازی شود. 
 
به گفته وی با افتتاح این فروشگاه مردم می توانند محصولات عشایری را با کیفیت و قیمت واقعی و مناسب خریداری کنند. 
 
قندالی با اشاره به اینکه تا دو ماه آینده چنین فروشگاه هایی در سایر استان های کشور نیز راه اندازی می شود، تاکید کرد: دام زنده عشایری بطور مستقیم از مرتع به کشتارگاه تهران منتقل و پس از کشتار، دام بطور مستقیم برای عرضه وارد این فروشگاه می شود. 
 
مردم تهران از گوشت قرمز عشایر بدون واسطه بهره مند می شوند 
 
مدیر امورعشایر استان تهران نیز در این باره به ایرنا گفت: با افتتاح این فروشگاه شهروندان تهرانی می توانند از گوشت سالم عشایر و با قیمتی واقعی و بدون واسطه بهره مند شوند. 
 
سیروس نصیری افزود: نشست شورای عشایری استان تهران هفته گذشته به ریاست استاندار تهران برگزار شد که یکی از مصوبات مهم این نشست راه اندازی فروشگاه های عرضه مستقیم محصولات عشایری در سطح استان تهران بود. 
 
وی خاطرنشان کرد: با همکاری فرمانداری ها تلاش خواهد شد نظیر این فروشگاه ها را در شهر تهران و سایر شهرستان های استان تهران راه اندازی شود. 
 
مدیر امورعشایر استان تهران تاکید کرد: مردم با مراجعه به این فروشگاه علاوه بر خرید گوشت سالم عشایری می توانند با حدود 10 تا 15درصد ارزان تر از قیمت سایر فروشگاه های عرضه کننده گوشت در شهر تهران، بهره مند شوند. 
 
اولین فروشگاه عرضه مستقیم گوشت قرمز دام عشایر امروز(دوشنبه) درمیدان فلسطین خیابان بزرگمهر جنب سازمان عشایری کشور افتتاح شد.