کد خبر: ۹۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۳۱

آزار و اذيت كودكان در ساختمان نيمه‌كاره


حكم اعدام كارگري كه همكارش را به قتل رسانده بود، از سوي قضات ديوان عالي كشور نقض شد.

به گزارش اعتماد، هشت مهر سال ٩٣ مردي به كلانتري ستارخان رفت و از ناپديد شدن يكي از كارگرانش خبر داد. وي به ماموران گفت: مهندس ساختمان‌سازي هستم و در حال كار روي يك پروژه ساختماني هستم. يكي از كارگرانم چند روز ناپديد شده و دو نفر ديگر از كارگرهايم هم بعد از ناپديد شدن اين مرد رفته‌اند. با اعلام اين شكايت موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و تلاش در اين خصوص آغاز شد.

 با شروع تحقيقات ماموران تجسس‌هاي خود را براي شناسايي دو كارگر فراري آغاز و در نهايت هردو را دستگير كردند كه با دستگيري اين دو كارگر راز ناپديد شدن كارگر جوان فاش شد و آنها به قتل اين مرد اعتراف كردند.

 قاتل در تحقيقات به ماموران گفت: مقتول با ما همكار بود ولي مرتب پسربچه‌ها را به ساختمان مي‌آورد و آنها را مورد آزار و اذيت قرار مي‌داد. براي همين با همدستي دوستم او را با چاقو كشتيم و جسد مثله شده‌اش را داخل چاه انداختيم. با پيدا شدن جسد و بازسازي صحنه جنايت، كيفرخواست پرونده اين دو متهم صادر شد و هردو در شعبه دوم دادگاه كيفري استان تهران محاكمه شدند.

هيات قضايي اين شعبه متهم اصلي را به قصاص و همدستش را به زندان محكوم كردند. اين حكم صبح روز يكشنبه در شعبه ٢٠ ديوان عالي كشور نقض شد و قضات ديوان خواستار رسيدگي و تحقيقات بيشتر در اين خصوص شدند.