کد خبر: ۹۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۸۹

آغاز نمايشگاه بازار سفر در تهران

پایگاه خبری تیک-هفتمین نمایشگاه بازار سفر ویژه برترین های جهانگردی و برند های برتر در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران گشایش یافت. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ در این نمایشگاه که با حضور 16 شرکت شامل خطوط پروازی داخلی و خارجی، شرکت های بیمه خدمات سفر و دفاتر خدمات گردشگری، برگزار شده، فضایی فراهم شده است تا شرکت های ممتاز حوزه گردشگری و جهانگردی بتوانند از ظرفیت های ارتباطی خاص این رویداد بهره مند شوند. 

از آنجا که مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران محل تفریح و ورزش مخاطبان بازار هدف سفرهای لوکس است، هفتمین نمایشگاه بازار سفر در این مجموعه برگزار شده است. 

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران گفت: برای آنکه این بازار از نمایشگاه هایی که معمولا در شهر تهران برگزار می شود متفاوت باشد آن را در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برگزار کرده ایم. 

رجبعلی خسروآبادی افزود: مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب مجموعه بزرگی است که مردم برای ورزش به آن مراجعه می کنند و فکر کردیم که در کنار آن می توانیم خدمات گردشگری را ارائه و زمینه را برای ایجاد ارتباط مردم فراهم کنیم. 

وی گفت: برگزاری چنین جشنواره های خاصی می تواند به سطح بندی مسافرت ها و تخصصی کردن سفر در کشور کمک کند. 

خسروآبادی افزود: بیشتر شرکت های حاضر در نمایشگاه، داخلی هستند زیرا این نمایشگاه بازار سفر ایران و برای ایرانی است گرچه بسته های سفر به خارج از کشور هم وجود داد اما اولویت ما ایرانگردی است. 

هفتمین نمایشگاه بازار سفر تا نهم مرداد پذیرای بازدیدکنندگان است.