کد خبر: ۹۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۴۹

وقتی پژمان جمشیدی در هنرپیشگی هم اوت می‌شود

پایگاه خبری تیک-پیمان قاسم‌خانی این روزها سرگرم فراهم ساختن مقدمات ساخت نخستین فیلم سینمایی‌اش در مقام کارگردان است.

 این فیلم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده، خبر ساختش از زمان پخش سریال «پژمان» سر زبان‌ها افتاده بود. با این حال این نویسنده می‌گوید که داستان فیلمش هیچ ربطی به داستان سریال «پژمان» به کارگردانی سروش صحت ندارد.

او به تماشاگران امروز گفته: « قصه این فیلم هیچ شباهتی به سریال پژمان ندارد و به همین دلیل و برای اینكه هیچ شائبه‌ای درباره شباهت آن با سریال پیش نیاید هیچ اسمی از پژمان در تیتراژ آن نیست.»

داستان این فیلم به گفته قاسم‌خانی قصه فوتبالیستی است كه سریال را بازی كرده و معروف شده و الان چند سالی است كه از سریال می‌گذرد و از هنرپیشگی هم اوت شده؛«یعنی یك پژمان شكست خورده در دو جبهه.»

سریال پژمان با بازی پژمان جمشیدی بازیكن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران از افول ستاره‌هایی حكایت داشت كه بعد از پایان دوران بازی، دیگر چهره شناخته شده‌ای محسوب نمی‌شوند و با مشكلاتی كه در زندگی شخصی و اجتماعی برایشان پیش می‌آید، دست‌وپنجه نرم می‌كنند.

پیمان قاسمخانی از شروع كار پروژه سینمایی پژمان در نیمه شهریور امسال خبر داده و گفته که هنوز نامی برای این كار انتخاب نكرده‌ام و خیلی هم دوست دارم هرچه زودتر یك اسم خوب برای فیلم پیدا كنم.

منبع: سینماپرس