کد خبر: ۹۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۲۵۸

سر بريدن کودک 10ساله براي شفا گرفتن بيمار!

پایگاه خبری تیک-جسد پسر 10 ساله، دوم مرداد ماه در حومه روستاي کوديا در جنوب غرب نپال پيدا شد. اين کودک از سه روز قبل گم شده بود.

پليسي که اين پرونده را پيگيري مي کند، به سي‌ان‌ان گفت: هريجان بعد از صحبت با کشيش ياکاهن، اين قتل همراه با اقوام خود انجام داده است.

در بعضي از اديان اين اعتقاد وجود دارد که کشيش هاي ياکاهن قدرت معنوي شفا بيماري ها را دارند. 

پليس اعلام کرده هريجان و آشنايانش کودک را در حال بازي کردن با دوستانش پيدا کردند. او را با دادن يک جعبه بيسکويت و قول به دادن پنحاه سنت از بازي خارج کردند، سپس کودک را به معبدي حومه روستا بردند و در آنجا مراسمي مذهبي انجام دادند. بعد از آن کودک به زميني در آن نزديکي برده شد و در حالي که سه نفر او را گرفته بودند فردي ديگر گلوي او را بريد. وقتي پليس مقتول را پيدا کرد گردن او کاملا از بدنش جدا شده بود.

11 نفر از جمله کشيش ياکاهان به علت شراکت در جرم دستگير شدند و حداقل پنج نفر از آنها به به همدستي در اين قتل اعتراف کردند.

روستاي ناوالپارسي که در منطقه مرزي هند قرار دارد خانه فقيران و بي سوادهاي کشورهاي مختلفي است. در اين جنايت هم متهم ها از اين طبقه اجتماعي هستند.

خرافاتي مانند قتل عام حيواناتي هم چون بوفالوها، بز ها و مرغ ها در کشور هايي با مردم هندو متداول است. تشريفات مذهبي کشتن حيوانات هر پنج سال در فستيوال گادهيماي انجام مي شود. اين فستيوال در مناطقي انجام مي شود که اين عمل موجب به رستگاري مي شود.

منبع:خبرآنلاین