کد خبر: ۹۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۸

نعمتی: دلواپسان، دلواپسِ نماندن در قدرت هستند

خبر: بهروز نعمتی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس و همچنین عضو کمیسیون صنایع و معادن می گوید: دلواپسی ها خارج از حوزه مسائل هسته ای است،چون همین کسانی که امروز دلواپس هستند، 8 سال مسئولیت مستقیم مذاکرات را به عهده داشتند و جلسات مذاکره را در نقاط مختلف از جمله آلماتی، بغداد ،وین و بروکسل برگزار کردند اما به نتیجه ای دست نیافتند. در حالی که 8 سال برای اینکه بتوان به توافقی برد- برد رسید، زمان کمی نیست.

وی تصریح می کند: دلواپسان از آنجایی که نتوانستند این اتفاق را در دوره مدیت خود، برای کشور رقم بزنند و امروز تیم آقای ظریف در دولت یازدهم به این مهم دست یافته است، نگران و دلواپس شده اند. با توجه به انتخابات آتی مجلس دهم و ریاست جمهوری دوازدهم، به نظر مي رسد که دلواپسي آنها براي ماندن در قدرت باشد و می توان گفت که در حقیقت دلواپسی آن ها سیاسی و انتخاباتی است.

نعمتی در ادامه خاطرنشان می کند: دلواپسان احساس می کنند که با از دست دادن فرصت بزرگ به سرانجام رساندن مذاکرات هسته ای، در عرصه قدرت باقی نمی مانند. غافل از اینکه توفیق به دست آمده از سوی تیم مذاکره کننده با هدایت رهبری به دست آمده و متعلق به جناح و گروه خاصی نیست و به نفع نظام و مردم است.