کد خبر: ۹۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۸۲

چک 4 ميلياردي قلعه‌نويي، 200 هزار تومان موجودي داشت!

  با انتخاب داريوش بهشتي به عنوان مديرعامل جديد ملوان، خيلي از هواداران اين تيم بابت خلاص شدن از دست محجوب خوشحال بودند و برخي ديگر معتقد بودند بهشتي از طرف محجوب آمده و کسب محبوبيت و معروف شدن تنها خواسته‌هاي اوست.انزلي‌چي‌ها اعتقاد داشتند بهشتي به تنها چيزي که فکر نمي‌کند موفقيت ملوان است و آمده با چند مصاحبه جنجالي، نامي براي خودش دست و پا کند.

مصاحبه امروز پيشگاه هاديان ادعاي اين عده از هواداران را تاييد مي‌کند. او که از سوي بهشتي با اتهام قرارداد 300 ميليوني مواجه شده، توضيح مي‌دهد: خود بهشتي اين رقم را در قرارداد من نوشت. حتي صداي او را روي اسپيکر گذاشته بودم که گفته بود براي خودت 450 ميليون در نظر بگير. به او گفتم ما در ملوان چنين مبالغي دريافت نمي‌کنيم و در نهايت گفت 300 ميليون بنويس. حالا متوجه مي‌شوم چرا چنين درخواستي داشت. او چنين کاري کرد تا امروز برود همه جا بگويد ملواني‌ها زيادي ولخرجي کردند و من نتوانستم مبالغ درخواستي‌شان را پرداخت کنم.

بهشتي حتي هزينه 20 ميليوني‌اش را امروز به رخ هواداران ملوان مي‌کشد. در صورتي که افراد حاضر در فوتبال مي‌دانند 20 ميليون تومان هزينه يک روز بازيکنان يک تيم هم نيست.يکي از مسوولان باشگاه در اين رابطه مي‌گويد: او چطور رويش مي‌شود هزينه 20 ميليوني را رسانه‌اي کند؟ دنيامالي با اينکه کاره‌اي نيست امروز 550 ميليون به حساب باشگاه ريخت تا باشگاه براي خرج روزمره مشکلي نداشته باشد، آن وقت اين آقا فکر مي‌کند 20 ميليون هزينه کردن خيلي زياد است.

اما هواداران از خود سوال مي‌کنند اگر بهشتي پول نداشت چطور چک 4 ميلياردي به قلعه‌نويي داد تا او به انزلي برود؟ با وجود اينکه همان روز در بانک ورزش نوشتيم که قلعه‌نويي به اين مرد اطمينان ندارد و به انزلي نخواهد رفت اما سرمربي سابق استقلال به خاطر مردم شهر مادري‌اش به انزلي رفت و کار را آغاز کرد. جالب است بدانيد چک 4 ميلياردي از حساب همسر بهشتي صادر شد و پس از استعلام قلعه‌نويي مشخص شد کل موجودي اين حساب، 200 هزار تومان است!

قلعه‌نويي به همين خاطر ترجيح داد در خصوص اين مبلغ صحبتي نکند. حالا بايد منتظر ماند و ديد ملوان پس از سال‌ها، بالاخره از دست افرادي که قصد مطرح شدن دارند نجات پيدا خواهد کرد يا باز هم آقايان مي‌مانند و در سايت‌هاي محلي با اعلام اينکه هيچ مشکلي وجود ندارد، بانک ورزش را عامل حاشيه‌سازي براي اين تيم معرفي مي‌کنند! افرادي که هيچ وقت صداي هواداران تيم را نشنيده‌اند و با اعتماد به نفس کاذب، به کار خود ادامه مي‌دهند!

*بانک ورزش