کد خبر: ۹۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۹۴

52 امضا پای طرح استیضاح وزیر کشور

 یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: بحث‌های هسته‌ای بحث‌های جناحی نیست و همه دولت‌ها در شکل‌گیری نتیجه سهیم بوده‌اند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، جعفر قادری در نطق امروز مجلس با تشکر از تیم مذاکره کننده هسته‌ای، گفت: موفقیت هسته‌ای مدیون پافشاری براصول و جهت‌گیری‌های رهبری است. از دولت و تیم مذاکره کننده فعلی و قبلی و فعالان نظامی و غیرنظامی تشکر می‌کنم.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه با طرح این ادعا که «کنار گذاشتن مجلس در تصویب توافق هسته‌ای قابل قبول نیست»، گفت:کنار گذاشتن مجلس و عدم تصویب توافق نامه، جایگاه مجلس را زیر سوال می‌برد.

وی افزود: اگر در فضای جدید نتوانیم سرمایه‌گذاری جدید، بازارهای جدید و فناوری‌های به روز ایجاد کنیم، نمی‌توانیم مشکلات اقتصادی کشور را حل کنیم. اگر نتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم، 100 میلیارد دلار که هیچ باز اقتصاد کشور دچار بدتر از شرایط موجود می‌شود.

قادری با اشاره به اختلافات نمایندگان استان فارس با وزیر کشور و افزایش تعداد امضاهای استیضاح وزیر کشور به 52 امضا، ‌گفت: مشکل ما با وزیر قبل از آنکه مشکلات استانی باشد، مشکلات کشوری است. استیضاح وزیر کشور به 52 امضا افزایش یافته است. چگونه می‌توان پذیرفت که در روز رای‌گیری وزیر کشور بگوید با نظر نمایندگان استاندار را انتخاب می‌کند ولی در روز تصمیم‌گیری بگوید نمایندگان نباید دخالت کنند. وزیر چرا با آبروی نمایندگان بازی می‌کند. انتظار داریم وزیر کشور با اتهامات زیرمجموعه خود در استان‌ها برخورد کند نه اینکه با آنان همراهی کند.

*ایسنا