کد خبر: ۹۵۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۴۳

امروز، پرترافیک‌ترین روز تاریخ اینترنت می شود

کارشناسان خبر داده بودند که همزمان با آغاز نسخه نهایی ویندوز ۱۰، اینترنت روزهای پرترافیکی را خواهد گذراند.
به گزارش پایگاه خبری تیک-، امروز و همزمان با عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ اینترنت پر ترافیک ترین روز در تاریخ خود را تجربه می کند. علت حجم بالای ترافیک را می توان در ارتقاء ویندوزهای گذشته به ویندوز ۱۰ دانست. با تمامی تدابیری که مایکروسافت برای دانلود و حجم بالای ترافیک اندیشیده بود اما باز هم کاربران بسیاری در سرتاسر دنیا برای ارتقاء نسخه جدید ویندوز با مشکل مواجه شده اند.

خبرگزاری های حوزه آی تی از امروز با عنوان «روز مایکروسافت» یاد کرده اند زیرا امروز ویندوز ۱۰ به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و کاربران ویندوز ۷ و ۸ و همینطور ۸.۱ رایگان و بدون پرداخت هزینه می توانند ویندوز خود را به ویندوز ۱۰ ارتقاء دهند. کاربران از امروز در حال ارتقاء یا نصب نسخه جدید ویندوز هستند.

ویندوز ۸، ویندوزی نبود که مخاطبان به آن علاقه مند باشند و دارای باگ هایی بود که کاربران را برای حذف ویندوز جدید و نصب ویندوزهای قبلی ترغیب می کرد. اما ویندوز ۱۰ دستخوش تغییرات گسترده ای شده که برخی از کارشناسان از این تغییرات با عنوان تغییرات انقلابی یاد می کنند.

در این ویندوز، کاربر از ارتباط برتری بین سخت افزارها برخوردار خواهد شد. زمانی که کاربر در حال استفاده از رایانه یا لپ تاپ خود است، ویندوز تغییر شکل می دهد تا کاربر بتواند از ماوس و صفحه کلید به بهترین نحو استفاده کند یا با اتصال موس و صفحه کیبورد به دستگاه، ارتباط کاربری متفاوتی از نوع هوشمند شکل می گیرد. اگر این ویندوز روی تبلت نصب شود، با استفاده از ابزارهای لمسی باعث تغییراتی در این ویندوز خواهد شد تا کاربران تجربه متفاوتی داشته باشند.
منبع:مهر