کد خبر: ۹۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۳۲۷

گروه شیطان پرستان با افکار جنسی

پایگاه خبری تیک-شیطان پس از شش هزار سال عبادت در جرگه فرشتگان مقرب الهی وارد شد، اما تكبری كه در وجودش همچون شعله زیر خاكستر بود، به هنگام سجده بر آدم سر برآورد و ندای «خلقتنی من نار و خلقته من طین» سر داد و فریاد زد: «فبعزتک لأغوینهم اجمعین» / اخبار رسیده از تهران و چندین شهر دیگر، حکایت از آغاز تحرکات جدید گروه‌های شیطان‌پرستی دارد.

شیطان پرستی

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از اروم نیوز، تولید و عرضه بسته‌های حاوی جوایز برای گروه سنی خردسال و کودک که از چندی پیش به بهانه انجام کارهای فرهنگی در کشور آغاز و به سرعت گسترش یافته است، در مواردی دارای محتویات خاص و در خور تأمل هستند.

در یکی از نمونه‌های خریداری شده از این محصولات به جوایزی برای کودکان برمی‌خوریم که در واقع هیچ تناسبی با اعتقادات و فرهنگ ایرانی اسلامی ما ندارد و نمادهای فرقه‌ها و افکار ضاله هستند.

نمونه‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید یکی از جوایز همین بسته‌هاست که در آن یکی از نمادهای شیطان پرستی و دیگر افکار ضاله قرار گرفته است.

اخیراً گروهی باعنوان شیطان‌پرستان كه دارای انحرافات فكری و جنسی هستند فعالیت خود را در شهرهای غربی كشور شروع كرده‌اند.

شیطان پرستی

به گزارش رجانیوز ،بنا بر این گزارش این گروه ضمن برگزاری مراسمات خاصی، تبلیغ پوشیدن لباس خاص بعنوان لباس مقدس منقوش به نماد گروههای شیطان‌پرستی، از گردنبند (صلیب شكسته) انگشتر با نقوش استخوانی و جمجمه انسان استفاده می‌‌كنند.

اعضای گروه در برگزاری مراسم، ضمن شرب‌ خمر، اقدام به رقص و پایكوبی و فحاشی نسبت به یكدیگر می‌نمایند. آنان براین باورند كه شیطان به جهت حكومت 666 سال قبل از خلقت، بر بشر برتری دارد .

 این گروه معتقد است كه باید برخلاف دین اسلام عمل كرد و با انجام اعمال دلخواه، دنیا را به هرج‌ومرج و آشوب بكشانند.

افراد عضو شیطان پرستان در اسكیت مهارت خاصی دارند و به منظور جذب نوجوانان و جوانان هنگام انجام ورزش اسكیت از موزیك‌های خاص گروه شیطان‌پرستی استفاده می‌نمایند. این گروه دارای كتابی به زبان لاتین بوده و با تجمع در پاركها و تفرجگاهها در خصوص رخدادهای جدید در سطح كشور در رابطه با شیطان‌پرستی بحث و گفت‌وگو می‌‌كنند.

افراد عضو شیطان پرستان در اسكیت مهارت خاصی دارند و به منظور جذب نوجوانان و جوانان هنگام انجام ورزش اسكیت از موزیك‌های خاص گروه شیطان‌پرستی استفاده می‌نمایند. این گروه دارای كتابی به زبان لاتین بوده و با تجمع در پاركها و تفرجگاهها در خصوص رخدادهای جدید در سطح كشور در رابطه با شیطان‌پرستی بحث و گفت‌وگو می‌‌كنند

گفتنی است رواج گروههای انحرافی در كشور موضوعی است که به شدت از طرف برخی كشورها دنبال می‌شود و مسئولان نسبت به آن هشدار داده‌اند.

شیطان پرستی

 

از سوی دیگر، در هیاهوی کم توجهی دولتمردان و مسئولان به مسائل فرهنگی و اعتقادی جوانان کشور، جریان‌های متعارض این فرصت را غنیمت شمرده و با اتصال به سرشاخه‌های فرامرزی و در پایان آسودگی خاطر به نشر و ترویج آموزه‌های ضد دینی خود می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، اخبار رسیده از شهرهای ساری، اصفهان، بندرانزلی، تهران و چندین شهر دیگر، حکایت از آغاز تحرکات جدید گروه‌های شیطان‌پرستی دارد.

بنا بر این اخبار، نشست‌های مخفی پارتی با نواختن موسیقی راک و متال به صورت هفتگی برگزار شده و در این جلسات، شمار بسیاری از جوانان با ظاهری نامناسب و مزین به آلات و نمادهای شیطان‌پرستی به رقص و حرکات نامتعارف دست می‌زنند. حضور دختران جوان از نکات لازم توجه به این جلسات است.

گفتنی است، اعضای گروه‌های شیطان پرستی، افزون بر شرکت در جلسات مخفی در هفته نیز از طریق سایت‌های اجتماعی در ارتباط هستند.
منبع:آفتاب جنوب