کد خبر: ۹۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۹۸

زمان پخش برنامه «عمو پورنگ» تغییر کرد

پایگاه خبری تیک-«محله گل و بلبل» روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 18:30 روی آنتن می‌رود و بازپخش آن روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 15 خواهد بود.

آموزش احترام به والدین در این قسمت از مجموعه در قالب ماجراهایى جذاب ساکنان محله گل و بلبل  8 و 9 مرداد در قالب ماجراهای جذابی احترام به پدر و مادر را به بچه‌ها آموزش می‌دهند.

عمو پورنگ و دوستانش پنجشنبه و جمعه با اجرای نمایش‌های دیدنی و جالبی بچه ها را با فرهنگ احترام به بزرگترهای خانواده به ویژه پدر و مادرها آشنا کرده و نکات اخلاقی مورد نیاز را به آنها یادآور می شوند.  

در قسمت 25 و 26 مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل» قلهک از اینکه پدر و مادر به حرفهایش گوش نمی کنند،‌ گله‌مند می‌شود؛‌ پورنگ و ساکنان محله با بازسازی وقایع جالبى او را متقاعد می کنند که در قضاوت خود عجله کرده و باید به والدین خود احترام بگذارد. 

مجموعه تلویزیونی «محله گل و بلبل» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پورکاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو است که از آغاز ماه مبارک رمضان در قالب یک مجموعه تلویزیونى پخش می‌شود. 

در زمان پخش این مجموعه تلویزیونی تغییر ایجاد شده و پس از این «محله گل و بلبل» روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 18 و 30 دقیقه روی آنتن می رود و بازپخش آن روزهای یکشنبه و سه شنبه ساعت 15 خواهد بود. 

این برنامه کودکان و نوجوانان را با خود به یک محله خیالی می برد و درقالب داستان نکات آموزشی مانند احترام به طبیعت و محیط زیست، بهداشت فردی، افراط در استفاده از بازی‌های رایانه‌ای، احترام به خط سفید و آموزش‌های اخلاقی و  شهروندی را یادآور می‌شود.

داریوش فرضیایی،‌‌ بهنوش بختیاری،‌ نادر سلیمانی، حدیث فولادوند،‌ امیرنوری،‌ امیرمحمد متقیان،‌ امیر سهیلی، نعیمه نظام دوست، ابراهیم شفیعی،‌آرش میراحمدی، عرفان برزین و حمید کاشانی به ترتیب در نقش‌های عموپورنگ‌، خانم میوه فروش،‌ نانوای محل،‌ کتابفروش سیار،‌ گل فروش محل،‌گلدون خان، بلبل خان، ‌مادر  عموپورنگ،‌ پدر عموپورنگ، شاگرد نانوا،‌ بچه مردم و قلهک در محله «گل و بلبل» نقش آفرینی می‌کنند.

منبع: فارس