کد خبر: ۹۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۲۰

بازيکنان پرسپوليس شب‌ها گرسنه سر بر بالين مي‌گذارند!

  بازيکن اخراجي پرسپوليس، رازهاي پشت پرده باشگاهش را افشا کرده است.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، حميد علي عسگر، کاپيتان سوم پرسپوليس در فصل گذشته، بعد از 8 فصل حضور در اين تيم، توسط طاهري از باشگاه اخراج شد.

او روز گذشته در نشست خبري راه آهن، که فراتر از يک نشست خبري ساده بود شرکت کرد. او در بخشي از مراسم رو در روي دوربين ورزش و مردم قرار گرفت و گفت: «من در ليست آقاي برانکو بودم، او بازي مرا قبول داشت اما آقاي طاهري من را نمي‌خواستند. من روز قبل از اين که به باشگاه بروم مصاحبه اي کردم و از مطالباتم گفتم. فردا که به باشگاه رفتم، با برخورد سرد طاهري مواجه شدم. به او گفتم طلب‌هايمان چه شد؟‌ او گفت شما طلبي نداريد! گفتم شوخي مي‌کنيد؟ گفت من مگر با اين سن و سال با تو شوخي دارم؟»

علي عسگر ادامه داد: «من براي اين آقا متاسفم. بحث تنها من نيست. پديده ليگ سيزدهم کجاست؟ همامي چه وضعيتي دارد؟ رضايت نامه بازيکن ها رو نمي دادند و کارشان بي انصافي بود.»

اين بازيکن سابق پرسپوليس گفت: «تعدادي از بازيکنان فصل گذشته در تهيه خانه مشکل داشتند. گروهي ديگر بحثشان فراتر از اين بود و حتي شام نداشتند تا بخورند. اين خنده دار است که بازيکن پرسپوليس در تهيه شام مشکل داشته باشد.»

او در ادامه گفت: «من براي پرسپوليس آينده ام را گذاشته‌م. من در پست هاي غير تخصصي بازي کردم. اگر اين کار را نمي کردم براي خودم بهتر بود و براي پرسپوليس بد مي شد. چون بازيکني در آن پست نداشتيم. من دفاع نيستم و گاها اشتباهاتي هم انجام دادم. اما لايق آن انتقادات نبودم. من همه چيز را براي پرسپوليس گذاشتم، فقط به خاطر عشق من به پرسپوليس بود.

*خبرآنلاين