کد خبر: ۹۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۱۶

آمار مصدومان آتش سوزی ستاره جنوب

 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آمار مصدومان سانحه آتش سوزی بازار ستاره جنوب بندرعباس را تا لحظه مخابره این خبر ۲۶ نفر اعلام کرد.
 
به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، دکتر فاطمه نوروزیان اظهار داشت: از این تعداد ۲۳ نفر به بیمارستان شهید محمدی منتقل و سه نفر نیز به بیمارستان صاحب الزمان (عج)منتقل شده اند.

وی تصریح کرد: از میان مصدومان منتقل شده به بیمارستان شهید محمدی ، دو نفر کودک بودند که برای دریافت خدمات پزشکی مورد نیاز به بیمارستان کودکان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: سه نفر از مصدومان بستری در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس از نیروهای آتش نشانی و تاسیساتی بازار ستاره جنوب بندرعباس هستند.

نوروزیان بیان داشت: وضعیت عمومی تمام بیماران به نسبت خوب و تحت مراقبتهای پزشکی می باشند و تنها وضعیت یک جوان حدودا بیست ساله که احتمالا به دلیل گاز گرفتگی و سرگیجه از پنجره به پایین پرت شده، وخیم می باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: هیچ کدام از مصدومان دچار سوختگی نشدند و همه آنها دچار اختلال تنفسی و گاز گرفتگی به دلیل استنشاق گازهای متصاعد ناشی از آتش سوزی در ساختمان هستند.

این مقام مسوول در خصوص آمار فوتی های ناشی از این سانحه، گفت: تاکنون هیچ کدام از مراجعان به بیمارستان شهید محمدی فوت نشده اند و آماری در این خصوص در دست ندارند.

بازار ستاره جنوب در محدوده شهری بندرعباس واقع شده و یکی از بازارهای سرپوشیده محسوب می شود که صبح امروز به دلایل نامعلومی دچار آتش سوزی شد و هم اکنون آتش توسط نیروهای آتش نشانی مهار و خاموش شده است .

هنوز علت این آتش سوزی مشخص نیست که به چه نحوی صورت گرفته که بعد از بررسی اعلام می شود.

مجتمع تجاری ستاره جنوب یکی از پاساژهای معروف و مهم بندرعباس است و نخستین مرکز تجاری و بزرگترین مجتمع در این شهر می باشد.

طبقه همکف بازار ستاره جنوب بندرعباس بورس طلا و جواهرات ، طبقه اول و دوم این پاساژ تجاری، طبقه سوم شهربازی ( بیلیارد و بولینگ ) و طبقه آخر شامل یک سینما است که دارای رستوران سنتی روبه دریا نیز دارد همچنین دارای ۹ طبقه بوده که شش طبقه آن مسکونی با ۴۸ واحد و سه طبقه تجاری با ۴۴۹ واحد می باشد.
*ايرنا