کد خبر: ۹۵۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۲۴

برانکو: بازی با پدیده خطرناک است

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برای قهرمانی در این فصل از رقابت‏‎های لیگ برتر می‎جنگیم، به دیدار تیمش در هفته نخست مسابقات مقابل پدیده اشاره کرد و گفت: همیشه دیدار برای هر تیمی خطرناک است.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس برابر پدیده مشهد که فردا و در اولین هفته لیگ پانزدهم برگزار می‌‏شود، گفت: همه تلاش ما این است که لیگ را خوب آغاز کنیم و همه را راضی نگه داریم، طبیعی است که پیش از بازی اول هیجان زده هستم.

وی افزود: اولین بازی می تواند برای هر تیمی خطرناک باشد، به خصوص وقتی یک تیم شانس قهرمانی دارد و مدعی است و در خانه باید به میدان برود، شاید مقداری مسائل غیر منتظره پیش بیاید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: با تمام احترامی که برای پدیده قائلم، اما ما شانس اول قهرمانی هستیم و پرسپولیس در هر مسابقه کاندیدای پیروزی است و پیش روی بهترین هواداران دنیا می خواهیم به پیروزی برسیم و انتظار کمک از آنها را داریم.

وی گفت: چند بازیکن ما در این بازی حضور نخواهند داشت، اما این پرسپولیس فعلی آینده بزرگ و با کیفیتی دارد. بازیکنان خوب کار می کنند و تلاش سخت و زیادی دارند تا از تمام ظرفیت ها در پرسپولیس و فوتبال ایران بهره مند شوند.

برانکوایوانکوویچ ادامه داد: پدیده مشهد می آید که شاید ما را غافلگیر کند، این تیم مربی جدید و بازیکنان جدید دارد. من مطمئن هستم که هدف آنها نه تنها بقا در لیگ است بلکه تلاش می کنند تا جزو بالا نشینان در جدول باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با پیوستن جری ریکاردو بن سون  به پرسپولیس اظهار داشت: این بازیکن روز گذشته قراردادش را امضاء کرد، بن سون بازیکنی است که چهل بازی ملی را در کارنامه دارد و دو جام جهانی را تجربه کرده است. طبیعی است که ما انتظار داریم تا او گلهایی را در این فصل برای ما به ثمر برساند و ما می خواهیم او بین پانزده تا بیست گل برای ما بزند. البته برای هماهنگی با سایر بازیکنان به زمان نیاز دارد که در طول لیگ این هماهنگی به دست خواهد آمد.

برانکوایوانکوویچ در خصوص پیوستن یک بازی ساز به پرسپولیس گفت: بازیکنان زیادی پیشنهاد شده اند، اما باید یک بازیکن خوب جذب شود که پاسخگوی این پست باشد، زیرا جذب یک بازی سازی کار ساده ای نه تنها در ایران بلکه در دنیا محسوب نمی شود. ما عجله ای برای جذب بازیکن در این پست نداریم و نمی خواهیم با عجله اقدام کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جذب بازیکنان جوان گفت: طبیعی است که در این باره مشکلاتی خواهد بود، مخصوصاً از این منظر که آنها در زمان های مختلف جذب شده اند و سطح آمادگی یکسانی ندارند که البته این مشکل با تمرینات سخت و بازیهای تهاجمی جبران می شود.

وی ادامه داد: البته بازیکنان ما در بازیهای تدارکاتی نشان دادند که آماده اند اما طبیعی است که بازی تدارکاتی با رسمی متفاوت است.

برانکوایوانکوویچ گفت: از بازیکنان پرسپولیس ۱۸ نفر بین ۱۸ تا ۲۴ سال هستند در بازی فردا هم سه نفر از بازیکنان‎مان را در اختیار نداریم. مهدی طارمی، امید عالیشاه و احمد نورالهی بازیکنانی هستند که نمی توانند ما را همراهی کنند و البته علی فاطمی هم از ناحیه دست مصدوم است اما تمام این بازیکنان آینده خوبی دارند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا محسن مسلمان با نظر مدیران تیم جذب شده اظهار داشت: این مسئله نه تنها برای مسلمان بلکه برای سایر بازیکنان هم مطرح شده است و من بیش از ۱۵ بار به این سوال پاسخ داده ام، ما ۲۴ بازیکن داریم که تمام آنها استحقاق حضور در پرسپولیس را دارند و بخشی از این باشگاه بزرگ هستند. بازیکنانی چون مسلمان، حیدریه، صادقی اینها بازیکنان من و یا مدیرعامل نیستند، بازیکنان پرسپولیس هستند که باید با کیفیت پاسخگو باشند.

وی در رابطه با شباهت پرسپولیس امسال با سال گذشته اظهار داشت: ما تعداد قابل توجهی از بازیکنان سال گذشته را در اختیار نداریم، امسال بیشتر بازیکنان ما جوان هستند و پتانسیل بالایی هم دارند و ما می خواهیم که مطلقاً برای قهرمانی بجنگیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان اظهار داشت: من کاملاً نارضایتی هواداران را از فصل گذشته درک می کنم و ناراحتی آنها طبیعی است. ما تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا هواداران را مایوس نکنیم و با کار فراوان آنها را خوشحال کنیم و در پایان قهرمان شویم.

*مهر