کد خبر: ۹۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۰

سقوط آزاد در چاه فاضلاب!

پایگاه خبری تیک-راننده وانت پیکان خیلی خوش شانس بود که خودش در چاه فاضلاب نیفتاد و سرقت دریچه چدنی چاه فقط ماشین او را گیر انداخت!

این حکایت راننده خرما فروشی است که گرمای سوزان شهر کرمانشاه را به امید بیرون آمدن از چاله های زندگی تحمل می کند اما شاهکار سارقان، روز پنجشنبه او را در سه راه 22 بهمن شهر کرمانشاه به چاه انداخت. 

وانت با کمک مردم خیلی زود از چاه درآمد اما تضمینی نیست که نگون بخت بعدی یک خودرو باشد؛ سقوط مرگبار به چاه های بدون حفاظ در سال های اخیر کم نبوده است. تا صبح امروز که شرکت آب و فاضلاب از سرقت این دریچه خبردار نشده بود و روشن نیست قربانیان 24 گذشته این چاه چند نفر بوده اند. 

منصور کیاور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در این باره با بیان اینکه بلافاصله پس از اطلاع مردمی، دریچه جدید فاضلاب نصب می شود، می گوید: با توجه به اینکه دریچه های چدنی قابلیت بازیافت دارند، سارقان پس از سرقت آنها را بازار می فروشند. 

وی در باره راهکار حل مشکل سرقت دریچه های فاضلاب و خطرات ناشی از آن برای مردم اظهار داشت: آبفای کرمانشاه در حال تعویض دریچه های چدنی با دریچه های کامپوزیتی است، زیرا این دریچه ها قابلیت بازیافت ندارند و تبعا کسی هم خریدار آنها نیست. کیاور با بیان اینکه نصب دریچه های کامپوزیتی بار مالی زیادی دارد به همین دلیل بنا نداریم همه دریچه ها را تعویض کنیم، اظهار داشت: طرح تعویض دریچه ها در طول زمان و با اولویت نقاط دارای حساسیت اجرا می شود. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در پایان از کاهش چشمگیر سرقت دریچه های فاضلاب در سال جاری هم خبر داد و گفت این اقدام نتیجه همکاری نیروی انتظامی و برنامه های پیشگیرانه است.

منبع:خبرگزاری مرکز خبر