کد خبر: ۹۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۸۶

بازیگرانی که مسافرکشی می کنند

پایگاه خبری تیک-جهانبخش سلطانی، بازیگر پیشکسوت سینمای کشورمان ظهر امروز در نشست صمیمانه با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌با هنرمندان استان اصفهان افزود: ‌همه ما در عرصه سینما مویی سفید کرده‌ایم و سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم، بنابراین مسئولان ذی‌ربط در عرصه فرهنگ و هنر باید بیش از پیش در راستای رفع مشکلات هنرمندان وارد عمل شوند.

وی اظهار کرد: ‌متاسفانه در حال حاضر بسیاری از سینماگران ‌برای گذران زندگی ‌کار‌هایی غیر از تخصص خود مانند مسافرکشی و شغل‌های دیگری انجام می‌دهند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس نیز گفت: اگر بسترهای لازم در حوزه فرهنگ و هنر در استان اصفهان ایجاد نشود، در آینده‌ای نزدیک شاهد خسران در جامعه و کناره‌گیری هنرمندان سینمایی کشورمان خواهیم بود.

عباس مقتدایی اظهار کرد: یکی از کار‌های مهمی که ما باید انجام بدهیم، این است که صدای هنرمندان سینمایی استان اصفهان و دیگر استان‌های کشورمان را به گوش مسئولان ذی‌ربط برسانیم تا بتوانیم بخشی از مطالبات آنها را استخراج ‌و در راستای ارائه خدمات به آنها وارد عمل شویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل برخورداری از بستر‌های مناسب ایجاد شده می‌توانیم در بخش فرهنگ و هنر و همچنین ابعاد مختلف هنری داشته‌های خوب خود را ارائه دهیم.
منبع:فارس