کد خبر: ۹۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۰۷

طب سوزنی، راه درمان همه بیماری ها

 متخصص طب سوزنی با اشاره به اینکه افراد برای درمان درد و انواع بیماری های خاص از طب سوزنی استفاده می کنند ، افزود: طب سوزنی را می توان درمانی کامل در کنار سایر درمان ها عنوان کرد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir) دکتر بهنام فر تصریح کرد: از طب سوزنی می توان برای درمان بیماری به جای بعضی داروها استفاده کرد.

وی افزود: طب سوزنی شامل فرو کردن سوزن هایی بسیار نازک در نقاط خاصی از بدن که بیشتر برای درمان درد استفاده می شود.

متخصص طب سوزنی تصریح کرد: این طب به درمان سردرد از جمله میگرن ، درمان درد ناشی از آرتروز زانو و بهبود عملکرد مفصل آرتروزی ، درمان درد کمر و به کاهش درد وافزایش فعالیت بدن کمک می کند.

دکتر بهنام فر، با بیان اینکه طب سوزنی تأثیر جانبی بسیار کمی دارد، گفت: برای بیمارانی که بدنشان به داروهای مسکن جواب نمی دهد و همچنین کسانی که علاقه به مصرف داروهای مسکن ندارند، می تواند مفید باشد.

وی افزود: این عمل باید توسط متخصص طب سوزنی بر روی نقاط خاصی از بدن صورت گیرد تا هنگام داخل رفتن سوزن ،عوارض جانبی ایجاد نشود که دراکثر افراد این فشار دردآور وناراحت کننده نیست.

متخصص طب سوزنی همچنین یادآور شد: طب سوزنی منسوب به کشور چین و روشی است که توسط آن جریان انرژی در بدن به توازن می رسد وکانال ها ومجراهای عبور انرژی را تنظیم ومنجر به تعادل انرژی در بدن می شود.
*باشگاه خبرنگاران