کد خبر: ۹۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۶۶۴۳

جزئیات تامین آب، برق و گاز مسکن مهر پردیس خبری خوش برای مسکن مهری ها

پایگاه خبری تیک-حسین رجب صلاحی درخصوص برگزاری جلسه و ملاقات مردمی مسئولان شرکت عمران پردیس گفت:در جلسه ای که هفته گذشته با مردم و مسئولان برگزار شد عمده مشکلات متقاضیان مسکن مهر پردیس انتخاب واحد متقاضیان بود چرا که واریزی و آورده برخی از متقاضیان به حد نصاب نرسیده و برخی نیز با واریز کردن مبالغ آورده خود هنوز در نوبت دعوت هستند. 
 
وی با اشاره به اینکه متقاضیان مسکن مهر پردیس تا یکی دو ماه آینده برای انتخابات واحد دعوت می‌شوند ادامه داد: یک سری از متقاضیان مسکن مهر هستند که اعلام می‌کنند دوست دارند واحد مسکونی مشخصی را در بلوک مشخصی انتخاب واحد کنند اما ما نیز به آنها اعلام کردیم که انتخاب واحد دستی نیست و از طریق سیستم کامپیوتری انجام می شود. 
 
رجب صلاحی با اشاره به اینکه تامین خدمات زیربنایی یکی دیگر از مشکلات اصلی متقاضیان مسکن مهر شهر پردیس است، ادامه داد: برای حل مشکل خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر در حال رفع مشکلات هستیم به طوری که مشکل گاز فازهای ۸ و ۱۱ شهر جدید پردیس را با جلسه‌ای که با مدیرعامل گاز استان تهران داشتیم بررسی و گلوگاه‌هایی که مشکل داشت را حل کردیم تا خطوط گاز نیز برای این فازها تا شهریورماه وصل شود. 
 
سرپرست شهر جدید پردیس خاطر نشان کرد: جلسات مستمری با پیمانکاران در خصوص فاز ۸ برگزار و به آنان اعلام شد در صورتیکه واحدهای در دست ساخت ماهانه دو درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد به شرکت‌های پیمانکار مبلغی اختصاص می‌یابد. 
 
به گفته وی،در حال حاضر نیز ۶۰ تا ۷۰ پیمانکار در این فاز مشغول به کار هستند. 
 
*تامین آب فاز ۱۱ شهر پردیس از طریق دو خط انتقال 
 
رجب صلاحی ادامه داد: در خصوص تامین آب نیز دو خط انتقال آب را از تصفیه‌خانه شهر پردیس تکمیل خواهیم کرد تا آب به فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس انتقال یابد. 
 
به گفته وی، دو مخزن تامین آب به حجم ۴ هزار مترمکعب و ۱۰ هزار متر مکعب پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد دارند و یک مخزن را هم شروع به احداث کرده‌ایم که تا یک ماه آینده آن نیز با ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب ارتباط بین این مخزن و تصفیه‌خانه آب تکمیل می شود. 
 
رجب صلاحی گفت: کلیت بحث تامین آب واحدهای مسکن مهر در حال برطرف شدن است. 
 
به گفته وی، در خصوص تامین برق نیز پست تبدیل ۲۳۰ کیلو ولت به ۲۰ کیلوولت نیز از شهریار تا یک ماه دیگر به پردیس انتقال می‌یابد. 
 
وی افزود: تا پایان امسال ۳۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان خواهد شد. 
 
*۴۵۰۰ مسکن مهر منتظر تامین آب و برق 
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا آماری هست که نشان دهد چه تعداد واحد مسکن مهر برای افتتاح منتظر تامین آب و برق هستند گفت: فاز ۱۱ حدود ۴۵۰۰ واحد مسکونی داریم که اگر آب و برق داشتند آنها را تحویل دادیم. 
 
سرپرست شهر جدید پردیس در پاسخ به این سئوال که برخی از متقاضیان مسکن مهر آورده خود را به صورت کامل واریز کرده‌اند اما هنوز قراردادی ندارند و برای انتخاب واحد دعوت نشده‌اند گفت: متقاضیان مسکن مهر که آورده خود را واریز کرد‌ه اند در نوبت هستند و قطعاً به مرور برای انتخاب واحد دعوت خواهند شد چرا که نمی‌توان به یکباره تعداد زیادی از متقاضیان را برای انتخاب واحد دعوت کرد.
منبع:فردا