کد خبر: ۹۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۵۳

لجبازی مدیری که یک میلیارد خسارت زد

پایگاه خبری تیک-رضارضایی مدیر سابق رادیو تابستانه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام تحت عنوان «خندوانه؛ مدلی از رادیو تابستانه» نوشته است: 
 
رامبد جوان را بسیار دوست دارم خلاق و با کمک اتاق فکر مخاطب بسیار خوبی بدست آورده که به برکت تصویر و جوایز دربرگیری مناسبی هم پیدا کرده است ؛ اما این مدل از برنامه را در تابستان ٩١ در رادیو تابستانه اجرا کردیم تابستان مفرحی برای مخاطبان تهرانی با تنها فرستنده رادیویی و به برکت اینترنت در شهرستان ها و سایر کشور ها بدست آوردیم؛ رادیو تابستانه در عمر ٩٨ روزه خود قرار بود در ٣١ شهریور خاموش شود به لطف تلاش همکاران خوبم و مخاطبان ارزشمند ادامه کار داد. اکثر برنامه سازان رادیو و مجریان تلویزیون علاقمند حضور در رادیو تابستانه بودند که البته با سیاست غلط معاون وقت صدا به بهانه از دست ندادن رادیو البرز که پس از استان شدن البرز باید تحویل صدا و سیمای مرکز البرز می شد و اصرار بیهوده ایشان منجر به استعفای اجباری من شد و بعد از انتقال ایرانصدا به کرج زیر ساخت رادیو تابستانه متلاشی شد- که لجبازی معاون وقت بنظرم حدود یک میلیارد خسارت زد - در آن زمان اعلام کردم بدلیل مشکلات شخصی استعفا دادم اما بسیار خوشحالم که حاضر نشدم به قیمت داشتن مدیریت شبکه به همکارانم ظلم کنم حتی بدلیل احتمال تصور از نگرانی از دست دادن مسولیت خدمت جناب عزت الله ضرغامی هم نرفتم در روزهای پایانی مدیریت ایشان دیداری با داشتم و مطالب را منتقل کردم ولی ... با دیدن مخاطب خاطرات شیرین با مخاطب بودن را حس کردم و از بابت به جناب رامبد جوان که اکنون همکار ایشان هستم تبریک عرض می کنم. 
 
رادیو تابستانه از هشت صبح ۲۷ خرداد ماه با هدف آگاهی بخشی، ایجاد شادابی و نشاط برای نوجوانان، جوانان و خانوادها پخش آزمایشی خود را در فرکانس 105.5 FM در تهران آغاز کرد.این شبکه رادیویی به عنوان یکی از شبکه های مصوب معاونت صدای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در تاریخ ۳ خرداد ماه ۱۳۹۱ با ۱۲ ساعت پخش روزانه شروع به پخش رسمی کرده و تا ۳۱ شهریور ۹۱ بکار خود ادامه داد. این رادیو در تابستان سال آینده کار خود را مجدداً آغاز خواهد کرد. مدیریت رادیو فصلی تابستانه و مدیر رادیو ایران صدا یکی از اهداف این رادیو را کمک به خانواده ها برای پاسخ دادن به مساله اوقات فراغت نوجوانان؛ جوانان و خانواده ها در فصل تابستان بیان کرده است. رادیو تابستانه در سایت اینترنتی خود ، تصویر استودیو را نیز با سه کیفیت نمایش می دهد. 

منبع: فارس