کد خبر: ۹۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۹۷

چگونه راموس به تمدید قرارداد متقاعد شد؟

سرخیو راموس پس از یک ماه پرتنش و پرحاشیه، سرانجام راضی شد تا سال 2020، قراردادش با رئال را تمدید کند؛ هرچند که هنوز این خبر بصورت رسمی تایید نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تیک ، در حالیکه بسیاری سرخیو راموس را برای فصل بعد در منچستریونایتد می دیدند، در نتیجه ملاقات صورت گرفته بین او و فلورنتینو پرز (رئیس باشگاه رئال مادرید) در شهر گوانگژوی چین، دو طرف مشکلات قدیمی را حل کرده و برای تمدید قرارداد به توافق رسیدند. قرار است پس از برگزاری تورنمنت 4 جانبه مونیخ (13 و 14 مرداد) قرارداد جدید امضا شود. 

شب گدشه برنامه ال لارگرو شبکه رادیویی کادنا سر فاش ساخت که پرز در جلسه مشهور به گوانگژو، به راموس گفته است:" اگر اجازه دهم تو رئال را ترک کنی، فردایش خودم مجبور به ترک رئال خواهم شد؛ پس مرا مجبور به کاری که تمایلی به انجامش ندارم نکن. تحت هیچ شرایطی راضی نیستم که تو را به تیمی دیگر واگذار کنم مگر اینکه باشگاهی حاضر شود 200 میلیون یورو (رقم فسخ قرارداد راموس) برای جذب تو بپردازد." 

در این جلسه، راموس از جدایی ایکر کاسیاس انتقاد کرده و از پرز توضیح خواست. پاسخ پرز نیز کوتاه بود:" کاسیاس رئال را ترک کرد چون این تصمیم خودش بود و از ما نیز درخواست رسمی کرده بود.
منبع:ورزش سه"