کد خبر: ۹۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۸۹۶

سوتی هواداران تبریزی

پایگاه خبری تیک-دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و نفت تهران از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شده است که چیزی بیش از ۱۵ هزار تماشاگر برای تماشای این دیدار به ورزشگاه رفته‌اند. 
 
* ۲۰ دقیقه قبل از آغاز مسابقه، باد شدیدی در ورزشگاه وزیدن گرفت که باعث سرنگونی تعدادی از تابلوهای تبلیغاتی اطراف زمین شد که تا قبل از شروع مسابقه بخشی از آنها که مقابل دوربین قرار داشت، به حالت اولیه برگشت. 
 
* هواداران حاضر در ورزشگاه زمانی که متوجه حضور جواد ششگلانی، رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، در جایگاه ویژه ورزشگاه شدند با شعار «حیا کن، رها کن» خواستار کناره‌گیری او از سمتش و عدم دخالت در امور باشگاه تراکتورسازی شدند. 
 
* تعدادی از صندلی‌های ورزشگاه یادگار امام که در هفته پایانی لیگ برتر در دیدار جنجالی مقابل نفت شکسته شده بود همچنان در حالت قبلی قرار دارد. این در حالی است که اسبقیان، مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی قول داده بود این صندلی‌ها پیش از شروع لیگ تعویض شود، اما هنوز این اتفاق رخ نداده است. 
 
* شخصی که از نظر چهره شباهت زیادی به علیرضا فغانی داور دیدار جنجالی هفته پایانی لیگ برتر فصل قبل تیم‌های تراکتورسازی و نفت تهران را داشت، زمانی که وارد ورزشگاه شد، هواداران تبریزی فکر کردند که با فغانی مواجه شده‌اند و به همین دلیل وی را مورد فحاشی قرار دادند، اما بعد از اینکه متوجه اشتباه خود شدند شعارهای‌شان را متوقف کردند. گفته می‌شود وی یکی از دوستان نزدیک تونی اولیویرا، سرمربی تراکتورسازی تبریز و مدیر برنامه‌های بازیکنان پرتغالی است. 
 
 هواداران تراکتورسازی معتقدند که این تیم به دلیل عملکرد فغانی در دیدار پایانی فصل قبل قهرمانی را از دست داده است. 
 
* قبل از شروع بازی تونی و دستیارانش به سمت نیمکت نفت تهران رفتند و با منصوریان و شاگردانش خوش و بش کردند.
منبع:ورزش سه