کد خبر: ۹۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۳۸

ارسال پیامک کوتاه با خطوط تلفن ثابت

پایگاه خبری تیک-ارسال پیامک کوتاه تلفن ثابت برای مشترکین استان تهران از سه روش امکان پذیراست.

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، مشترکین برای ارسال پیامک از تلفن ثابت می توانند از سه روش استفاده کنند. در این میان روش اول به ارسال پیامک به واسطه تلفن های رومیزی مخصوص بدون هیچ گونه هزینه اولیه و یا ثبت نام انجام می شود و مشترکین می توانند تنها با خرید گوشی هایی که قابلیت ارسال پیامک را دارا هستند از این سرویس استفاده کنند و برای ارسال پیام از شبکه تلفن ثابت، ابتدا باید وارد منوی دستگاه تلفن خود شده و شماره 9717000 را در قسمت sms center در هر دو قسمت Deliver و Sumbit وارد کنند.

در روش دوم با دانلود نرم افزار ارسال پیامک تلفن ثابت (پیاثا) با استفاده از sms اینترنتی تلفن ثابت، مشترکان این امکان را خواهند داشت تا با شماره تلفن ثابت خود از طریق اینترنت به مشترکان تلفن همراه و یا تلفن ثابت پیام کوتاه ارسال کنند که در این سرویس شماره فرستنده پیامک همان شماره تلفن ثابت مشترک بوده و حتی مشترکان می توانند پاسخ پیام خود را از خطوط مورد نظر دریافت کنند.

در روش سوم که برای آن عنوان آسانک در نظر گرفته شده نیز مشترک می تواند با استفاده از اینترنت پرسرعت نسبت به ارسال پیامک مورد نظر خود به صورت غیرانبوه (کمتر از 100 پیامک در روز) و انبوه (حداکثر تا 150 هزار پیامک در روز) اقدام كند. متقاضیان استفاده از این سرویس با ورود به سایت www.asanak.ir می توانند با ثبت نام نسبت به دریافت پنل از این روش اقدام به ارسال پیامک کنند.
منبع:عصرایران