کد خبر: ۹۶۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۵۸

خط قرمز تنابنده برای شبکه‌های اجتماعی

پایگاه خبری تیک: این بازیگر، نویسنده و کارگردان درباره اینکه یک هنرمند چقدر به رعایت قوانین حاکم بر فضاهای اجتماعی موظف است؟ توضیح داد: از آنجا که شبکه‌های اجتماعی فضایی شخصی محسوب نمی‌شوند، طبیعی است که مثلا اگر هنرمندان در ایسنتاگرام فعالیت کنند، حجم زیادی از افراد، عکس‌ها و مطالب آنها را بینند،‌ بخوانند و راجع به آنها اظهار نظر کنند. پس طبیعی است شما که در نظامی زندگی می‌کنید که قوانینش را هم می‌دانید، نباید از آن شرایط عدول کنید. اگر این اتفاق نیفتد و هرمندان قوانین مربوط به این فضاها را رعایت نکنند، یعنی هنجارشکنی کرده‌اند.

تنابنده که کارگردانی فیلم گینس را عهده‌دار بوده، در ادامه‌ی همین بحث بیان کرد: من نمی‌دانم چه حدودی برای هنرمندان در فضاهای اجتماعی در نظر گرفته شده است، اما طبیعتا هنرمند به عنوان فردی که حداقل چهار نفر او را می‌شناسند و احتمال دارد مردم از او الگو بگیرند، مسلما باید شرایط اخلاقی فضاهای مجازی را رعایت کند.

بازیگر و نویسنده سریال «پایتخت» در پایان صحبت‌هایش در تکمیل این مطالب اظهار کرد: باز هم تاکید می‌کنم من نمی‌دانم چه حدودی برای حضور و فعالیت هنرمندان در شبکه‌های مجازی در نظر گرفته شده است، اما شخصا برای خودم شرایطی دارم که آنها را حفظ می‌کنم و از آنها عدول نخواهم کرد.
منبع:ایسنا