کد خبر: ۹۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۱
پرسپوليس متحول مي‌شود

پنج تغيير در ترکيب سرخپوشان

  ترکيب پرسپوليس اين هفته نسبت به هفته گذشته متحول خواهد شد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، البته دليل اين تحول، نتيجه تساوي مقابل پديده مشهد نيست. پرسپوليسي ها در هفته اول نتوانستند پديده را در تهران شکست بدهند و حالا در هفته دوم، برانکو ترکيبي متفاوت را به ميدان خواهد فرستاد. پرسپوليس البته اگر مقابل پديده برنده هم مي شد، اين تغييرات ناگزير بود.

پرسپوليس در هفته اول با ترکيب ايمان صادقي، محسن بنگر، رامين رضاييان، لوکا ماريچ، بابک حاتمي، کمال کاميابي‌نيا، مهرداد کفشگري، فرشاد احمدزاده، هادي نوروزي، ميلاد کمنداني و علي عليپور به ميدان رفت اما اين ترکيب براي برانکو اجباري بود. او چندين بازيکنش را در اختيار نداشت و مجبور بود از بازيکنان جوان تر استفاده کند.

مهدي طارمي، سوشا مکاني، احمد نوراللهي، اميد عاليشاه، اومانا و بنتسون بازيکناني بودند که به دلايل مختلف در هفته اول حضور نداشتند. حالا از هفته دوم، غير از سوشا که محروميتش سه جلسه اي است، بقيه بازيکنان مي توانند به ميدان بروند و اگر برانکو بخواهد از تمام اين 5 نفر استفاده کند، تقريبا نيمي از ترکيب پرسپوليس عوض مي شود.

غلام فتح آبادي پيشکسوت پرسپوليس درباره اين موضوع مي گويد: «پرسپوليس هنوز به هماهنگي نرسيده. در بازي با پديده هرچه به اواخر بازي رسيديم ديديم که بازيکنان خسته تر شدند و اکثرا به جاي پاسکاري، رو به تکروي آوردند. بازيکناني که هفته اول به ميدان رفتند اکثرا کم تجربه و جوان بودند. حالا به درايت برانکو بستگي دارد که در هفته دوم چه بازيکناني را بگذارد روي نيمکت و از کدام بازيکنان دفاع کند.»

تعدادي از بازيکنان پرسپوليس در يک مسابقه کنار هم بازي کرده اند و حالا بقيه آن ها بايد به تيم اضافه شوند. در اين صورت ممکن است عدم هماهنگي تيم بيشتر به چشم بيايد. اين موضوعي است که فتح آبادي هم تاييدش مي کند و مي گويد: «با اضافه شدن بازيکناني که هفته قبل نبودند، وضعيت سخت مي شود. شايد پرسپوليس با اضافه شدن اين بازيکنان بهتر شود اما هماهنگي به وجود نخواهد آمد.

اين مانده به درايت برانکو که چه بازيکناني را بگذارد روي نيمکت و از بازيکناني که با استقلال خوزستان بازي دارد و در گرماي بالاي 40 درجه بايد چه کار کند که نتيجه مطلوب را بگيرد. 4-5 تا از حريفان اصلي قهرماني، بازي را مساوي کردند با توجه به اين شرايط ، وضعيت سخت است. پرسپوليس بهتر خواهد شد. ولي هماهنگي انجام نخواهد شد. پرسپوليس تا به هماهنگي برسد زمان مي برد. هواداران توقع دارند تيم نتيجه بگيرد. با اضافه شدن نفرات جديد به تيم، ميانگين سني تيم بالا مي رود و دوندگي هم کم مي شود.»

در خط حمله پرسپوليس با توجه به اضافه شدن مهدي طارمي، انتظار مي رود شرايط تيم بهتر شود. گرچه عليپور هم در خط حمله سرخپوشان خوب کار کرده و رقابت او و طارمي ديدني خواهد بود.

*خبرآنلاين