کد خبر: ۹۶۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۳۹
برانکو:

به دنبال قهرمانی و صعود به آسیا هستیم

 سرمربی پرسپولیس گفت: وقتی تیم خوب کار کند دیگر با یک مساوی یا یک باخت نمی توان مربی را برکنار کرد.
 
به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، به برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری خود در ورزشگاه درفشی فر اظهارداشت: می دانم که شرایط اینجا با شرایط بازی تفاوت دارد اینجا کولر هست و شرایط ما که اینجا هستیم متفاوت از بازیکنانی است که باید زیر خورشید به میدان بروند.

وی درباره بازی پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت:درباره بازی باید بگویم که شروع لیگ بود و بعد از چهار بار نگاه کردن فیلم مسابقه عقیده ام همان بود که پس از مسابقه گفتم. به پدیده تبریک می گویم که جنگیدند و توانستند یک امتیاز بگیرند. البته تمرکز من روی تیم خودم است و از روش بازی تیم خود راضی هستم. فراموش نکنید که بازی های اول هر تیم در لیگ برتر مشکلات خاص خود را دارد. به خصوص در لیگ ایران.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی آینده سرخپوشان مقابل تیم استقلال خوزستان گفت: ما چهار، پنج موقعیت گل داشتیم و چند حرکت تاکتیکی با کیفیت بالا هم دیدیم اما متاسفانه دو اشتباه ما نتیجه را از ما گرفت. زیرا تیم پدیده موقعیت های جدی نداشت. البته خوشحالم که برای بازی آینده عالیشاه، نورمحمدی و طارمی هر سه به ترکیب باز می گردند. ضمن اینکه می توانیم از اومانیا و بنگستون استفاده کنیم. آنها طی ۱۵ روز گذشت تمرین نداشتند و باید ببینیم شرایط بدنی آنها چگونه است. استقلال خوزستان در طول تعطیلات بین دو فصل تعداد زیادی بازیکن جوان به خدمت گرفته است. آنها شوق و ذوق زیادی برای کسب نتیجه و رسیدن به موقعیت های بالا در جدول دارند. دیدید که سپاهان در برابر آنها به سختی پیروز شد.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با مشکلات محسن بنگر و انتقادات صورت گرفته نسبت به ویگفت: من از شخص خاصی اسم نمی برم. طبیعی است که هرکسی می تواند اشتباه کند و من مخالف اینگونه محکوم کردن ها و انتقادات هستم. باز هم تاکید می کنم که اشتباه پیش خواهد آمد و نباید یک نفر را متهم کرد. البته من هیچ تردیدی در رابطه با میل و اراده بازیکنانم ندارم.

برانکو در رابطه با فوتبال سرعتی پرسپولیس در نیمه اول مسابقه مقابل پدیده و تغییر سیستم تیم در نیمه دوم اذعان داشت: تغییر تاکتیک نداشتیم. طبیعی است که اعلام کردیم همه بازیکنان در سطح آمادگی یکسان نیستند و خودتان می دانید که نصف بازیکنان تیم در ۱۵ روز اخیر به تیم اضافه شدند و برای آمادگی کامل آنها زمان نیاز است. خودتان می دانید تیمی که حمله می کند دو برابر انرژی نسبت به تیمی که در فاز دفاعی است مصرف می کند. این مساله سبب می شود تیم مهاجم خسته تر شده و کارش سخت تر شود.


وی درباره استفاده از بابک حاتمی در دفاع چپ در بازی با پدیده گفت: باید بگویم که بابک خیلی خوب بازی کرد. از طرف دیگر حیدریه هم بسیار عالی کار می کند. اما یادمان باشد که او ۹ روز قبل به ترکیب ما اضافه شد و نیاز به تمرین و بازی های دوستانه دارد تا شرایطش بهتر شود. ما او را آورده ایم تا در پست تخصصی استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با اینکه پرسپولیس چقدر شانس برای قهرمانی دارد تصریح کرد: من جمله ای را که قبلا گفته ام را تکرار می کنم. سال گذشته پرسپولیس فصل خیلی بدی را داشت. وقتی من به جمع تیم اضافه شدم سه هدف پیش رویم گذاشته شد.

هدف اصلی این بود که پرسپولیس در لیگ باقی بماند. زیرا در وضعیت خطرناکی قرار داشت. هدف دوم صعود به مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا بود. آنچه که مورد خوشحالی همه ما و هواداران شد برتری مقابل استقلال در دربی بود. طبیعی است که ما باید وضعیت تیم را بررسی می کردیم. متاسفانه نتوانستیم نفراتی چون محمد نوری را حفظ کنیم. تکلیف اومانیا هم تا مدت ها مشخص نبود و لازم بود مشکلات مان را حل کنیم. همچنین نفراتی که قراردادشان تمام شده بود مثل نوروزی، عالیشاه، نورمحمدی، طارمی و سایر نفرات می خواستند شرایط جدیدی را در قراردادشان آورده شود. نفراتی چون رضائیان را به ترکیب تیم اضافه کردیم.

همچنین ماریچ که ۱۰ روز دیرتر از موعد برنامه ریزی شده به تیم اضافه شد. نفراتی چون حیدریه، رحمتی و مسلمان هم به دنبال این هستند که خود را به تیم تحمیل کنند. دروازه بان ما صادقی ۵ روز مانده به مسابقه به تیم اضافه شد. بنگستون هم یک روز قبل از شروع لیگ. اما پرواضح است که ما به دنبال قهرمانی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا هستیم. وقتی می گویم نبرد برای قهرمانی، منظورم فقط لیگ نیست. بلکه جام حذفی نیز در برنامه ما قرار خواهد داشت. مطمئنم هواداران صبور ما هم از ما حمایت خواهند کرد و شما دیدید که تماشاگران بعد از تساوی مقابل پدیده اعتراضی نکردند زیرا تمام تلاش بازیکنان انجام شد.

وی ادامه داد: ما همه به دنبال کسب نتیجه هستیم. طبیعی است که هواداران به دنبال پیروزی هستند تا با موفقیت مان شادی کنند. تمام تلاش ما به خاطر هواداران صورت می گیرد. زیرا آنها مهم ترین مساله برای ما هستند. اما به هرحال ما به زمان نیازداریم.

برانکو در ارتباط با شایعات اختلاف با حسین عبدی خاطرنشان کرد: این اولین باری است که چنین چیزی را می شنوم. کار خودم را انجام می دهم و هر کدام از اعضای هیات مدیره حق دارند اظهار نظر کنند. طبیعی است که حسین عبدی به عنوان یک مربی فلسفه کاری خود را دارد. این غنای ورزش شان فوتبال است که هرکس فلسفه خاص خود را دارد.

وی در رابطه با اینکه تیم هایی چون استقلال و پرسپولیس مربیان خود را با فشار هواداران کنار می گذارند و نه برنامه های مدیریتی، اذعان داشت: همه ما در دنیا موقعیت های متفاوتی را دیده ایم. طبیعی است که یکی از مهم ترین مسایل استمرار مدیریت در کارهاست. طی یک سال اخیر ۴ بار مدیرعامل عوض شد. وقتی به ایران آمدم سه بار درباره فروش پرسپولیس اخبار را شنیدیم. تمام این شرایط مانع از انجام عادی امور می شود. دکتر طاهری یک روز قبل از شروع تمرینات تشریف آورد. این مسایل کار را سخت می کند. اما طبیعی است که یک تیم باید ثبات و سازماندهی خوب داشته باشد. همچنین باید دارای ثبات مالی باشد. امروزه می توان اینها را به سادگی رفع رجوع کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره تاثیرات اسپانسر جدید در پرسپولیس و نقش اسپانسر در آینده کاری خودش اظهار کرد: طبیعی است که اسپانسر باید نظر بدهد که چه نفراتی به تیم بیایند اما مساله مهم باشگاه است. اگر باشگاه به خوبی سازماندهی شده باشد مشکلی وجود نخواهد داشت. وقتی مربی بازیکنان را انتخاب می کند قطعا نفراتی را می آورد که از نظر او تیم را به اوج می رساند. من خودم ۳۰ سال است که مربی هستم و قبلا هم نتایج خوبی در ایران به دست آوردم. شاید اینها باعث شد که دوباره من را بیاورند. من خودم دوست دارم شش سال بمانم نه اینکه بعد از چهار، پنج ماه کنار بروم. چرا می خندید شما فکر می کنید شوخی می کنم.

وی در ادامه گفت: وقتی تیم خوب کار کند دیگر با یک مساوی یا یک باخت نمی توان مربی را برکنار کرد. نمی شود یک بازیکن را به خاطر یک اشتباه برداشت. چه کسی است که تا حالا اشتباه نکرده باشد.

برانکو در این باره که آیا قول می دهد که پرسپولیس در بازی بعد برنده شود، اظهار داشت: شما دوست دارید که قول بدهم که می بریم پس من قول می دهم که ببریم.

*کاپ