کد خبر: ۹۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۵۵

شهریه ثابت دانشگاه آزاد افزایش نمی یابد

پایگاه خبری تیک-رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور ،‌ شهریه ثابت دانشجویان فعلی دانشگاه آزاد اسلامی افزایش نمی یابد. 
 
 حمید میرزاده درسفر به سمنان درجمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: شهریه واحدهای متغیر دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه 15 درصد افزایش می یابد و این درحالیست که ما می توانستیم این شهریه را تا 25 درصد هم افزایش دهیم. 
 
حمید میرزاده همچنین درمورد طرح تجمیع دانشگاه آزاد افزود: این طرح برای توسعه آموزش عالی بدون بار مالی است تا چابک سازی ، کاهش بروکراسی و افزایش بهره وری در دانشگاه آزاد رخ دهد. 
 
وی با بیان اینکه اینکه 67 مرکز رشد و480 واحد فناور و شرکت دانش بنیان در دانشگاه آزاد کشور فعال است گفت:تا پایان سال 96 این تعداد به 150 مرکز رشد و بیش از 800 واحد فناور و شرکت دانش بنیان افزایش می یابد. 
 
میرزاده وسعت فضاهای آموزشی دانشگاه آزاد کشور را  بیش از 11 میلیون متر مربع عنوان و تصریح کرد : این میزان تا سال 96 به 12 و نیم میلیون متر مربع خواهدرسید. 
 
با حضور میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساختمان اداری و مسجد حضرت فاطمه زهرای دانشگاه آزاد سمنان به بهره برداری رسید . 
 
ساختمان اداری پنج طبقه و شامل بخش های ریاست ، دانشجویی ، مالی ، اداری ، آموزش و پژوهش است و 4700 متر مربع زیربنا دارد . 
 
مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) نیز دو هزار و 60 متر مربع وسعت دارد . 
 
شاهرخ رنجبر بهادری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان هزینه ساخت ساختمان اداری این دانشگاه را دو میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : هزینه ساخت مسجد دانشگاه یک میلیارد و 450 میلیون تومان است که 30 درصد آن را خیران پرداختند. 
 
همچنین با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور ، مسابقات بسکتبال لیگ دسته دوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور در مجتمع ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان آغاز شد. 
 
در این رقابت ها 9 تیم از دانشگاه های آزاد اسلامی کشور حضور دارند.