کد خبر: ۹۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۴۷۲

پیش‌بینی هوا در روزهای آینده/هوای گرم در راه است

پایگاه خبری تیک-مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: طی سه روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی مناطق هرمزگان در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب افزایش ابر رگبار موقتی باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می شود و این وضعیت روزهای دوشنبه وسه شنبه در جنوب فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی نیز رخ خواهد داد.

احد وظیفه افزود: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در شمال غرب کشور افزایش ابر و در بعد از ظهر رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد، این وضعیت در ارتفاعات غرب کشور نیز دور از انتظار نیست.

وی در ادامه اظهارکرد: طی سه روز آینده وزش باد در شرق و جنوب شرق کشور تداوم خواهد داشت که دربعضی ساعات، بویژه منطقه زابل، با باد شدید و گرد و خاک همراه خواهد بود. در همین مدت دراستان‌های سمنان، قم و شمال اصفهان نیز وزش باد در برخی نقاط باد و گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود.

شایان ذکر است که هوای گرم طی سه روز آینده بویژه در نیمه غربی کشور حاکم خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در مورد وضعیت هوای تهران گفت: آسمان تهران امروز و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه دوازدهم و سیزدهم مرداد صاف گاهی با وزش باد و در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات بیشینه و کمینه دمای هوا 36 و 25 برای امروز، 36 و 24 برای دوشنبه و 35 و 24 درجه سانتیگراد برای سه‌شنبه خواهد بود.
منبع:عصرایران